12è Torneig Internacional de Tambeach a Vilanova i la Geltrú - Club Esportiu INEF Barcelona

03 Set

12è Torneig Internacional de Tambeach a Vilanova i la Geltrú

Aquest cap de setmana s'ha celebrat el 12è Torneig Internacional de Tambeach a Vilanova i la Geltrú, a la Platja del Far (al costat del xiringuito Nòmada), amb la presència dels millors jugadors nacionals e internacionals.

Una tradició per acabar la temporada de Tambeach

El Torneig Internacional de Tambeach s'ha convertit en una tradició doncs és quasi al final de la temporada de la modalitat de tambeach. Després de diversos torneigs d'estiu com el de Cubelles o els que es disputen a França o Itàlia, els millors jugadors catalans i alguns internacionals es reuneixen a Catalunya per tancar la temporada. Entre ells, per suposat, estan alguns del Club Esportiu INEF Barcelona, que recordem, aquest any tornarà a disputar la Copa d'Europa de Tamborí Indoor.

La parella formada pel Jordi Moncusí i el Marc Satorra, jugadors del Club Esportiu INEF Barcelona, van ser els campions a la categoria masculina. A la categoria femenina va participar també Jordina Gil.

Aquest any la Platja del Far ha estat el lloc triat per l'organització per disputar aquest torneig. La Federació Catalana de Tamborí publicarà pròximament els resultats del torneig al Facebook de la Federació Catalana de Tamborí i a la pàgina web.

Foto: @moncupetit

Darrera modificació el Dijous, 06 Setembre 2018 17:08