INEF Masculí guanya la Copa Catalunya i tornarà a jugar la Copa d'Europa - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Maig

INEF Masculí guanya la Copa Catalunya i tornarà a jugar la Copa d'Europa

Després de les bones sensacions que l'equip havia tingut en la jornada final de la Lliga Catalana en què va superar a Farola i BTC els de verd i negre havien de guanyar la Copa Catalunya si volien aconseguir la segona plaça que donava dret a participar a la Copa d'Europa de Clubs.

El camí no va ser fàcil per arribar a la final

En els quarts de final, l'INEF es va enfrontar amb un motivat Garraf que volia repetir el partit de tornada de la Lliga en què havia superat a l'INEF. Però l'equip format per Marc Satorra, Jordi Moncusí, Javi Vázquez i Edu Bosch no es va deixar sorprendre i va dominar des del principi fins al final els dos partits de l'eliminatòria guanyant primer a casa per 13 a 6 i després a fora per 3 a 13.

SEMIFINALS: INEF- BTC

A les semifinals, l'INEF havia de jugar amb el pitjor rival que li podia tocar, el BTC; vigent campió de la Lliga que s'havia desfet de l'INEF 2 en les semifinals per un doble 13 a 8.

A les 13:15 del diumenge 13 maig, al Pavelló de la Marina començava el partit. L'inici del Club Esportiu INEF Barcelona va ser molt bo i es va emportar els 3 primers jocs del partit. El marcador era el reflex de les ganes que tenien Marc Satorra, Jordi Moncusí i Edu Bosch d'arribar a la final. El BTC va escurçar el marcador i va dominar els següents jocs posant primer el 4 a 2 en el marcador i després el 5 a 4. La distància es reduïa però l'INEF va tornar a reaccionar per posar el 7 a 5 en el marcador.  El partit era un estira i arronsa constant i els punts d'or acabaven essent definitius: 9 a 6 i 10 a 8. Amb el 12 a 8 al marcador el BTC va salvar 3 pilotes de partit i feia pujar el 12 a 9; semblava que podia arribar la reacció blanca i vermella però l'INEF no es va deixar sorprendre per la pressió i va acabar el partit amb el 13 a 9 definitiu. Punt, joc, partit i un lloc per la final.

FINAL: MARESME - INEF

Un rejovenit MARESME arribava a les finals després de sorprendre al FAROLA en els quarts de final. A més a més, arribava més fresc a la final ja que no havia hagut de jugar les semifinals per "bye" del BTC 2. Però l'INEF comptava amb reforç: en Javi Vázquez que s'incorporava a l'equip per tal de donar el toc d'aire fresc que necessitava.

El partit va començar molt igualat; amb un Maresme molt ben col·locat a nivell defensiu que deixava molt pocs espais per acabar els punts, això va fer que en alguns moments els jugadors de l'INEF es precipitéssin. De l'1 a 2 es va passar al 3 a 3; però Maresme va aconseguir fer 3 jocs seguits que col·locaven el 6 a 3 en el marcador. Va ser aleshores quan l'INEF va fer un canvi de Javi Vázquez per Jordi Moncusí i el canvi va ajudar per tallar els punts guanyadors del Maresme (7 a 5). L'INEF s'acostava tant a la seva millor versió com al marcador, i va col·locar primer el 8 a 7 i després el 9 a 9 per empatar el partit. Quedava la recta final i els punts cada vegada costaven més de guanyar; la igualtat era màxima... 10 a 10 i després 11 a 11. I en l'últim moment, va ser quan l'INEF va saber jugar amb la calma i la convicció que l'havien portat a guanyar 3 lligues consecutives (2011, 2012 i 2013) que servien per posar primer l'11 a 12 i després l'11 a 13.

La victòria va ser molt cel·lebrada pels jugadors i la claca de l'INEF que eren conscients de la importància que tenia la victòria; primer perquè significava un bitllet per la Copa d'Europa, segon perquè posava fi a 4 anys de sequera de títols i tercer perquè l'equip havia demostrat que quan havia tocat fons, s'havia aixecat i havia estat capaç de mostrar la seva millor versió. Enhorabona CAMPIONS!!!!

LES NOIES ELIMINADES A LES SEMIFINALS

D'altra banda, l'equip femení va despertar tard en les seves semifinals contra Garraf. El mal inici del partit el van portar a un 3 a 9 en contra i tot i que després va remuntar fins al 7 a 9, les jugadores de Vilanova i la Geltrú van reaccionar i van aconseguir guanyar el partit per 8 a 13 eliminant a les nostres jugadores.

Page Copyright Support Recommends

Chikane RapporteringsideDin konto vil blive deaktiveret. rsagen er at nogen har rapporteret at denne side overtrder ophavsretten.Hvis du...