L'INEF 2 decidit a donar la volta a la Copa Catalunya - Club Esportiu INEF Barcelona

L'INEF 2 decidit a donar la volta a la Copa Catalunya

L'INEF 2 decidit a donar la volta a la eliminatòria de quarts de final de la 2ª Copa Catalunya 2018 amb el BTC.

Després de perdre en el partit d'anada per 13 a 7, els joves jugadors de l'INEF jugaran la tornada aquest dijous a l'INEFC amb l'objectiu de guanyar per més de 2 jocs de diferència i forçar el 3r partit.

El guanyador d'aquesta eliminatòria s'haurà d'enfrontar amb l'INEF 1 que va superar a l'equip del Tambeach Garraf per 13 a 6 a Barcelona i per 3 a 13 a Vilanova i la Geltrú aconseguint guanyar els dos partits i obtenint una plaça per les semifinals.