enfrdees

INEF Barcelona participa al Torneig de Meze de tamborí indoor - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona participa al Torneig de Meze de tamborí indoor

Aquest passat cap de setmana s’ha disputat el Torneig de Mèze amb la participació i gran actuació de 4 equips de Selecció Catalanes i un equip d’INEF Barcelona.

Els equips protagonistes han estat els femenins en la seva categoria ja que han aconseguit la primera i la quarta posició del torneig. Catalunya 2, format per Patricia Maria, Mariona Tripiana i Andrea Pitarch aconsegueixen acabar invictes i aixecar el títol després de derrotar a l’equip anfitrió per un contundent 7-2.

Catalunya 1, format per Aida Dominguez, Laia Vendrell i Neus Serra que perden a les semifinals contra Meze femení.

Hi havia dos equips masculins: un primer composat per Marc Satorra Tarres, Marc Solsona i Miquel Garcia Gargallo; i un segon equip amb Marc Juarez MasanaMarc AtanesKimito Power i Nau Nauete. No van aconseguir passar a semifinals tot i demostrar un bon nivell i aconseguir uns resultats que els deixaven a la porta. El primer equip va perdre els seus dos partits per 7-6 contra Cournonterral i Gignac, i el segon va guanyar el partit contra Meze però va perdre contra Les Pennes Mirabeau.

Felicitats a tots i a seguir treballant!

Font: Federació Catalana de Tamborí