enfrdees

La selecció catalana brilla al Torneig Internacional d'Outdoor de Les Pennes Mirabeau - Club Esportiu INEF Barcelona

19 Set

Les Seleccions Catalanes, amb representació de jugadors/es de l'INEF Barcelona, van participar recentment al Torneig Internacional d'Outdoor de Les Pennes Mirabeau a França on cal destacar el gran paper i resultats obtinguts.

Bons resultats al Torneig Internacional d'Outdoor de Les Pennes Mirabeau

Destacar els campionats de 2 equips:

- El de l'equip femení que va guanyar la serie B després de guanyar a Les Pennes Mirabeau i Teyran

- El de l'equip masculí que va participar en la serie D i que després de quedar primer a la fase de grups amb 3 victòries (Sant Pons, Madrid i Sant Pons) i una derrota davant l'equip de Portugal, ha guanyat a la final amb l'equip de Londres en un emocionant partit per 10 a 8.

D'altra banda, el jove equip femení que va participar a la serie C per primera vegada no va trobar el camí de la victòria; i l'equip masculí que va participar en la serie C va tenir bons moments però no va trobar la regularitat esperada quedant a la 6ª posició.

I agraïm al Tambourin Club des Pennes-Mirabeau el seu esforç i dedicació en l'organització d'aquest torneig de la modalitat OPEN

Darrera modificació el Dissabte, 07 Octubre 2017 23:02