enfrdees

El II Mundial de Tamborí es disputarà a Catalunya aquest desembre - Club Esportiu INEF Barcelona

07 Oct

El II Mundial de Tamborí es disputarà a Catalunya aquest desembre

Catalunya organitzarà el II Mundial de Tambori Indoor els dies 8, 9 i 10 de desembre a Vilanova i la Geltrú i Vilafranca del Penedès.

El II Mundial de Tamborí a Catalunya

Per a que el II Mundial de Tamborí es pugui tirar endavant de manera trionfant es necessita l'ajuda de tots/es vosaltres com a voluntaris/es. Aquí teniu les diferents seccions en les que es necessiten voluntaris. Apunteu-vos en les que us agradaria més estar, segons les necessitats, intentaré respectar les vostres demandes. Moltes gràcies per adelantat.

Per això us demanem que completeu el formulari que us adjuntem! L'Ana Castillo s'encarregarà de la secció de voluntariat. En breus es posarà en contacte amb cadascú de vosaltres per veure a quina secció us agradaria estar: meeting point, aigües, nens,...

Esperem que us animeu els màxims possibles per a que la gent quan marxi d'aquest esdeveniment, s'emporti un bon record!

Darrera modificació el Dissabte, 07 Octubre 2017 22:37