Comença la Lliga de Divisió d'Honor de Rugby femení 2016-2017 - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Gen

Comença la Lliga de Divisió d'Honor de Rugby femení 2016-2017

Aquest cap de setmana comença de la Lliga de Divisió d'Honor de Rugby femení on l'INEF Barcelona intentarà defensar el títol aconseguit la temporada passada.

INEF Barcelona vol repetir el triplet de l'any passat

L'INEF Barcelona, després de guanyar el triplet, incloent el títol estatal de manera inmaculada sense perdre cap partit, vol repetir èxit en una temporada que s'ha presentat plena de dificultats degut als canvis originats a la plantilla i les convocatòries de seleccions. Serà la darrera temporada a una volta a la DHF ja que la temporada vinent està previst que sigui a 2 voltes, començant a la tardor enlloc de a l'hivern com s'havia fet fins ara. INEF i GEiEG ja no competiran a Catalunya durant el primer tram de la temporada.

Optimisme moderat

L'equip ha començat la temporada amb força guanyant el títol català. Les noies s'han enfrontat a totes les adversitats en aquest primer tram, sobretot les que feien referència a la dificultat per completar les convocatòries degut a les convocatòries de les seleccions, lesions i absència laborals (que van provocar la renúncia a la convocatòria de la selecció catalana), ademés de la manca d'entrenador.

De cara a la DHF, INEF Barcelona s'ha reforçat notablement i ja conta amb entrenador, per tant ha sol·lucionat alguns dels problemes principals que es plantejaven fa un mes i escaig. L'equip s'està acoplant bé i espera estar a gran nivell de cara a la cada cop més competida Lliga.

És una incógnita el rendiment de l'equip quan comenci a competir però hi ha un optimisme moderat dins l'equip de les osses de que les coses sortiran bé, ja que la base de la plantilla és molt bona.

Primer partit contra el XV Sanse Scrum

El primer partit de l'INEF serà el proper dia 22 de gener contra el XV Sanse Scrum, partit corresponent a la 2ª jornada de Lliga. El partit de la 1ª jornada que tenia que jugar-se aquest cap de setmana contra el Pozuelo ha estat ajornat fins el dia 29 de gener degut als compromisos amb les seleccions de les principals jugadores de tots dos equips.

Consulta el Calendari de la Lliga de Divisió d'Honor de Rugby femení i els resultats.

Foto: Ernesto Aradilla

Page Copyright Support Recommends

Chikane RapporteringsideDin konto vil blive deaktiveret. rsagen er at nogen har rapporteret at denne side overtrder ophavsretten.Hvis du...