L'INEF guanya al Majadahonda i finalitzen cinquenes a la Lliga - Club Esportiu INEF Barcelona

L'INEF guanya al Majadahonda i finalitzen cinquenes a la Lliga

Amb els quatre primers equips classificats pels playoff pel títol arribàvem a l'última jornada amb l'emoció de definir les posicions finals del equips capdavanters de la Lliga de Divisió d'Honor Getxo Artea, CRAT Universidade de la Coruña, Olímpic de Pozuelo i GEiEG.

Durant sis de les set jornades que dura la fase regular de la Lliga de Divisió d'Honor Femenina Getxo Artea ha estat el líder indiscutible de la competició on ha explicat els seus partits per victòries fins a la cinquena jornada. A la sisena va empatar davant GEiEG i en l'última una dura derrota a Madrid davant Olímpic Pozuelo, per 49-15, ha suposat perdre el liderat i baixar fins a la tercera posició.

CRAT és l'altra cara de la moneda, va començar perdent la primera jornada precisament davant Getxo i es va recuperar bé de la derrota, va ser ascendint a poc a poc en la taula fins que la seva victòria d'avui davant GEiEG per 42-8 les ha alçat fins al liderat.

Aquests dos resultats suposen que es tornin a enfrontar en semifinals pel títol els mateixos rivals en els mateixos escenaris: CRAT Universidade dóna Coruña rebrà, de nou, a GEiEG i Olímpic de Pozuelo tornarà a enfrontar a la Vall de les Canyes a Getxo Artea.

A la resta de la jornada INEF Barcelona viatjava fins Majadahonda sabent que independentment del resultat serien cinquenes, però les locals es jugaven la sisena plaça amb el XV Sanse Scrum. Va guanyar INEF i un cop vist els resultats, se'ns ha escapat els playoff per només dos punts i deixava a les de Majadahonda a l'espera del resultat del XV Sanse Scrum i el Complutense Cisneros. Al final va guanyar el Sanse pel que ascendeixen fins a la sisena posició, deixant a Majadahonda setenes i a les col·legiales últimes.

Per veure els resultats de Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Per veure la classificació de Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Font: Federació Espanyola de Rugby

7ª Jornada Divisió Honor Rugby Majadahonda vs INEF Barcelona 2015