L'INEF cau contra el GEiEG en el clàssic català - Club Esportiu INEF Barcelona

24 febrer

L'INEF cau contra el GEiEG en el clàssic català

GEiEG i l'INEF es van enfrontar aquest cap de setmana en partit de Divisió d'Honor amb clara victòria per les grupistes per 23 a 5.

GEiEG 23 – 5 INEF BARCELONA

En el clàssic català, les noies de Girona van aconseguir un important triomf davant INEF, que els permet seguir en el tercer lloc i més a prop de classificar per als Playoff. Les grupistes ens tenien ganes després de la victòria ajustada de les osses a la Lliga Catalana de Rugby i això es va fer palès al resultat que vam veure al Palau Sacosta

A la primera part, les locals van aconseguir treure l'avantatge de 13 a 5, després d'1 assaig i dos cops de càstig.

En l'inici, als 11 minuts, Núria Carreras va marcar el primer assaig, transformat per Àfrica Felez, qui a més va aconseguir els 6 punts restants en la primera part.

Anna Ramon, havia aconseguit escurçar distàncies als 34, amb el seu assaig, sent els únics punts de les inefas en la trobada.

A la segona part, Eli Martinez va tornar a donar-li un assaig a GEiEG transformat per Felez, que en el final va aconseguir altres 3 punts per al 23-5 final i festeig local.

Amb aquest resultat, l'INEF es complica greument la classificació pel playoff, ja que es posa amb 2 victòries i 3 derrotes mentre els equips que té per davant (CRAT, GEiEG i Pozuelo) estan amb 4 i 1.

GEiEG: Alba Alarcon, Mariona Garcia, Magdalena Perez, Anna Fabregas, Judith Vélez, Clara Castellvell, Cristina Lusquiños, Nuria Canals, Anna Arnau, Africa Felez, Julia Pla, Nuria Cubedo, Elizabeth Martinez, Ana Ibañez, Nuria Carreras.

Va ingressar : Clara Serra. No van ingressar: Cristina Batchelli, Paula Xutgla, Paula Mateu i Roser Panosa.

INEF BCN: Maria Losada, Alexandra Castillon, Marta Jordina, Montserrat Leuga, Tania Ortega, Carina Castillón, Elena Martín, Angela Del Plan, Anna Ramón, Anna Barbanti, Eulalia Davi, Cristina Estrada, Linda Lopez, Marta Miro y Laura Esbri.

Van ingressar: Beatriz Saura, Goretti Cirera, Martina Canyenes, Natalia Palau, Anna Aguila i Pedrona Serra. No van ingressar: Carlota Meliz i Myriam Borque

Targetes: -

Camp : Palau Àrbitre : Antoni Rodriguez

Els equips capdavanters sumen una nova victòria a la jornada 5 de la Divisió d'Honor de rugby

El calendari va voler que en la jornada cinquena de la Lliga s'enfrontessin les quatre primeres classificades a les quatre últimes i no hi va haver sorpreses: Getxo Artea, CRAT Universidade dóna Coruña, GEiEG i Olímpic de Pozuelo van guanyar i es distancien encara més dels seus rivals que no van poder aconseguir cap punt bonus.

El Derbi madrileny entre CR Majadahonda i l'Olímpic de Pozuelo va caure de costat de les vigents campiones de Lliga que sembla que comencen a carburar i malgrat la derrota de la setmana passada segueixen enganxades a la part alta de la classificació.

A Madrid també va jugar ahir el líder Getxo Artea, davant del Complutense Cisneros que va intentar fer front a les basques però poc van poder fer front a l'efectivitat visitant que va acabar guanyant el partit 3-30.

GEiEG i l'INEF Barcelona van matinar aquest matí per enfrontar-se per una plaça a la part alta de la classificació. Al final van guanyar 23-5 les de Girona al INEF que es despenja de les quatre primeres posicions.

I van tancar la jornada el CRAT Universidade da Coruña que rebia a casa a la XV Sanse Scrum, al qual han guanyat per 46-5 i d'aquesta manera es consoliden en la segona posició i gràcies als punts bonus s'acosten al Getxo Artea.

Gràcies als resultats obtinguts en aquesta jornada el Getxo s'assegura la seva classificació per als playoff.

DIVISIÓ D'HONOR FEMENINA:

Si vols veure els resultats de la Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Per seguir la classificació de la Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Font: FER i Rugbyfemenino

5ª Jornada Divisió Honor Rugby GEiEG vs INEF Barcelona 2015