L'INEF és el primer líder de la Divisió d'Honor de Rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

13 Gen

L'INEF és el primer líder de la Divisió d'Honor de Rugby femení

El passat cap de setmana a tenir lloc l'inici de la Lliga de Divisió d'Honor de Rubby femení on l'INEF Barcelona, ??el Getxo Artea i el GEiEG es van imposar com a locals al CRAT la Corunya, el Majadahonda i el Complutense Cisneros, respectivament. L'Olímpic de Pozuelo va ser l'únic equip visitant que va aconseguir guanyar fora de casa a XV Sanse Scrum.

INEF - Cisneros

La jornada la va obrir a Barcelona l'INEF i el Cisneros, partit que en tot moment va ser de cara per les nostres; tal és així que abans del descans ja havien aconseguit el bonus ofensiu, per marcar més de quatre assajos, gràcies a l'Eulàlia Davi, l'Anna Ramón, Myriam Borque i Alexandra Castillón a més de dues transformacions de Natàlia Palau. Durant la segona part l'INEF va baixar la intensitat el que va facilitar que el Cisneros tingués una mica més de possessió i d'aquesta manera al minut 71 aconseguiran l'assaig de l'honra gràcies a l'Andrea Garcia i que deixava el marcador final en 36 - 5, situant a l'INEF Barcelona com primer líder de la Lliga. Abans l'Anna Ramón, Palau i Marta Miró havien posat distància al marcador.

A la pròxima jornada, l'INEF jugarà contra l'Olímpic Pozuelo, mentres que Cisneros rep al GEiEG.

INEF BCN: Marta Jordina, Alexandra Castillón, Maria Losada, Montserrat Leuga, Tania Ortega, Carina Castillón, Elena Martín, Linda Lopez, Myriam Borque, Natalia Palau, Eulalia Davi, Cristina Estrada, Anna Ramón, Carlota Meliz, Laura Esbri.

Van jugar també: Beatriz Saura, Elvira Couto, Martina Canyenes, Pedrona Serra, Anna Barbanti, Marta Miro, Miriam De la Rubia.

CISNEROS: Maria Paz Heras, Maitane Berasaluche, Natacha Alonso, Cristina Perez, Elisabeth Zapata, Silvia Llopez, Esther Sanz, Natalia Santos, Beatriz Sanchez, Maria Rodriguez, Andrea Garcia, Marta Tejero, Gonzalo Carmen, Marta Garcia, Nuria Yurrita.

Van jugar també: Ruth Matesanz, Raquel Montañes, Elena Vallejo, Angela de la Peña.

Olímpic Pozuelo - XV Sanse Scrum

A l'altre partit avançat a dissabte, Olímpic es va imposar a la XV Sanse Scrum per un clar 0-19, d'aquesta manera les vigents campiones de Lliga començaven la seva defensa del títol amb victòria. Poc van poder fer les locals front a l'experiència de les de Pozuelo que, tot i la igualtat en el joc, les oportunitats que van tenir les van materialitzar i d'aquí el resultat final.

GEiEG - Majadahonda

Diumenge a Girona el GEiEG i Majadahonda s'enfrontaven en un dur partit on els dos equips van acusar els nervis de l'estrena de Lliga a la primera part, on el tempteig a penes es va moure del 8-5 i a partir del minut 40 va començar un festival ofensiu per part dels dos equips aconseguint 7 dels 9 assajos de tot el partit. Als últims 10 minuts s'arribava amb un clar 36-10 per a les catalanes, però l'empenta de les madrilenyes els va valer el bonus defensiu, sent l'únic equip visitant que ho ha aconseguit.

Getxo - CRAT

La primera jornada la tancaven a Fadura Getxo i CRAT la Corunya en un partit que, fiant-nos dels resultats de lligues passades, semblava clarament de cara per a les gallegues; l'any passat van acabar la fase regular invictes i van perdre només la final en tota la temporada. Sigui com sigui les basques van sortir des del primer minut amb ganes d'imposar el seu joc i gràcies a ell arribarien els primers dos assajos a la primera part, un a través de la seva tres quarts en el minut 11 i el segon en el 31 gràcies a la seva davantera. A la segona part el partit es va obrir una mica més i les jugadores del CRAT començar a gaudir de més pilotes al camp i d'aquí el seu primer, i únic, assaig al minut 43 a través de la seva obertura. Però la reacció es va quedar aquí i el Getxo va tornar a imposar el seu ritme aconseguint un cop de càstig i un assaig més per deixar el marcador en el definitiu 20-5.

Per veure el calendari de Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Per veure la classificació de Divisió d'Honor Femenina, clica aquí.

Font: Federació Espanyola de Rugby i Rugbyfemenino

1ª Jornada Divisió Honor Rugby INEF Barcelona vs Cisneros 2015