3ª victòria consecutiva a la DHC d'un equip que va cap amunt - Club Esportiu INEF Barcelona

3ª victòria consecutiva a la DHC d'un equip que va cap amunt

INEF Barcelona no va deixar opció a les Spartanes de Granollers i va guanyar 17 a 64 el partit de tornada de les semifinals de "consolació" de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení al Camp de Font Verda. L'equip lluitarà per la 9ª posició final a la classificació.

Un equip amb molt potencial de cara al futur

Aquest cap de setmana va tenir lloc la Final de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení on l'AVR Barça va guanyar de forma ajustada a l'UES-CRUC i lluitarà per pujar a la DHB. Pel que fa als demés equips, continuen la seva lluita per determinar la posició final. INEF Barcelona va guanyar el seu partit de semifinals a les Spartanes de Granollers 17 a 64 i lluitarà per la 9ª posició, mostrant una progressió palpable d'un equip que ha anat clarament de menys a més i que permet mirar amb optimisme el futur amb un grup molt jove i de talent.

Les Ósses van sortir marcant el ritme del partit i no van deixar opció a les Spartanes. A la vessant ofensiva, Elena Comadran s'està destapant com una de les jugadores de la temporada tant en el joc com amb el peu i va anotar un parell d'assaig i 4 transformacions al primer temps. L'Anna Ramón (2 assaig) i l'Alex Castillón (1 assaig) van ser dos pilars fonamentals per l'equip que van ajudar a les companyes a anar consolidant el joc i la victòria final. Cal destacar la gran tasca de tot l'equip defensivament que només va permetre una sola anotació a l'equip local a les acaballes de la primera part.

Al segon temps, novament la bona tasca del grup va permetre ben aviat marcar la diferència definitiva per emportar-se la victòria amb noves anotacions de l'Elena (1 assaig i 3 transformacions), l'Anna (1 assaig) i l'Alex (2 assaig), que va demostrar que cada partit va a més. Quina alegria tornar a veure a l'Anna i l'Alex amb la samarreta verda! Paula Miranda va aconseguir també una marca.

Com a nota negativa, cal comentar la lesió de la Lídia Gómez al genoll dret, esperem que sigui lleu.

Amb la victòria a les semifinals, INEF Barcelona lluitarà amb les Cocodriles per la 9ª plaça final a la DHC Quadis Autocentre el 2 de maig. Després d'un any tant complicat, aquest equip ha tornat a gaudir del rugby i ha fet recuperar la il·lusió a tots de cara al futur.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica