Decidit el XV de la Dècada per la FCR: majoria de jugadores d'INEF Barcelona entre les escollides - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Gen

La Federació Catalana de Rugby (FCR) ha donat veu a l'afició per escollir el seu XV preferit de la Dècada tant a categoria masculina com femenina i aquesta ha parlat. Les jugadores d'INEF Barcelona com el GEiEG, equips catalans que han jugat també a Divisió d'Honor estatal aquesta dècada, omplen majoritàriament aquest XV estelar.

Majoria de jugadores d'INEF Barcelona al XV de la Dècada català

La FCR ha polsat l'opinió de l'afició i després de més de 6000 vots a través de les Xarxes Socials ja coneix el XV de la Dècada escollit per l'aficionat. Cada dia es donaven 3 opcions per posició, candidates no només pels seus mèrits esportius, que hagin jugat a Catalunya 3 anys i/o nascudes a Catalunya.

Les jugadores seleccionades en alguns casos han representant a diversos equips catalans com el GEiEG, el CN Poble Nou, el Gòtics RC, la UE Santboiana, el CRUC, el Sitges o INEF Barcelona, deixant un XV de gal·la de molta qualitat.

El XV de la Dècada del rugby català

1. Judith Vélez (GEiEG)

2. Aroa González (INEF Barcelona)

3. Adaia Anglès (CN Poble Nou)

4. Anna Puig (UE Santboiana)

5. Tania Ortega (INEF Barcelona)

6. Linda López (Castelldefels - INEF Barcelona)

7. Diana Gassó (Gòtics RC)

8. Ángela del Pan (INEF Barcelona)

9. Paula Xutglà (GEiEG)

10. Àfrica Félez (GEiEG)

11. Mercè Viñals (INEF Barcelona)

12. Marina Cabré (GEiEG - Gòtics - INEF Barcelona)

13. Eli Martínez (GEiEG)

14. Júlia Pla (GEiEG - INEF Barcelona)

15. Axelle Ramon (CN Poble Nou - INEF Barcelona)

Pel que fa a INEF Barcelona, el Club està representat per 8 jugadores (en negreta) que han passat per la casa. Nosaltres tenim en compte a la Júlia Pla, que també va passar per la casa. Cal dir però que aquest XV en principi només té en compte el període del 2011 al 2020.

Durant aquesta Dècada, el Club Esportiu INEF Barcelona ha aconseguit 4 Lligues de Divisió d'Honor estatal, 2 subcampionats, 5 Lligues Catalanes, la Copa Primavera entre altres mèrits esportius.

Enhorabona a totes les jugadores! Gràcies a tots els aficionats que han donat la seva opinió.

Font: FCR

Darrera modificació el Divendres, 15 Gener 2021 20:22