L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Arriben les bones notícies: el rugby torna a INEFC - Club Esportiu INEF Barcelona

Arriben les bones notícies: el rugby torna a INEFC

Jugadors i jugadores de l'equip universitari de rugby i dels Óssos van tornar ahir a les instal·lacions de l'INEFC per trepitjar la gespa del Camp Jose Antonio Sancha de Prada i reiniciar la seva activitat física amb una breu sessió d'entrenament, sota estrictes mesures sanitàries.

4 mesos després torna el rugby a INEFC

Recuperar sensacions i gaudir de nou de la pilota ovalada és el que van poder fer ahir un grup reduït de jugadors i jugadores a les instal·lacions de l'INEFC després de més de 4 mesos d'aturada a causa de la pandèmia del COVID-19.

Mentre el Centre continua la seva readaptació de cara al curs vinent, alguns membres de les plantilles de rugby del Club Esportiu INEF Barcelona van poder tornar a entrenar sota protocols sanitaris i de seguretat. L'objectiu és que totes les seccions puguin anar tornant gradualment a l'activitat a mesura que el Centre estigui en condicions per a tots els usuaris i públic en general.

Fou un entrenament diferent, mantenint les distàncies, amb treballs individuals, sense contacte ni melés d'acord a les normes protocolàries vigents però que van servir per recuperar el somriure després de tot el que hem viscut.

Per endavant queda molta feina i l'incògnita de quan i en quines condicions podrà tornar la competició però el primer pas ja s'ha donat: la tornada al camp d'entrenament.

Darrera modificació el Dimarts, 23 Juny 2020 08:53

app inef barcelona