L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online però no hi ha atenció al públic presencial ni telefònica fins a nou avís. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Kat Keller, candidata a la "Leona Iberdrola" de la jornada 5 - Club Esportiu INEF Barcelona

Kat Keller, candidata a la "Leona Iberdrola" de la jornada 5

INEF-L'Hospitalet va plantar cara a Madrid davant l'Olímpico Pozuelo oferint una bona imatge però va caure de nou. Les Ósses van jugar contra un rival directe a camp contrari, jugant de tu a tu i en part va ser gràcies a Kat Keller, tota una referent en el camp per les jugadores.

El seu lideratge al camp li ha servit per ser escollida entre les candidates a millor jugadora de la setmana. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada.

Vídeo: FER

Foto: Noah Alirangues per Toque Fem