El RC Cornellà frena a l'INEF Barcelona i ja és a Primera - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Nov

El RC Cornellà frena a l'INEF Barcelona i ja és a Primera

Els Óssos van perdre l'imbatibilitat aquest cap de setmana al caure al camp del RC Cornellà per 34 a 0 a l'últim partit de la Lliga Catalana de rugby masculí davant el RC Cornellà. La derrota cedeix el liderat al RC Cornellà, que puja a Primera.

Els Óssos ho van tenir a tocar però no va poder ser

Els Óssos, fins ara líders de la Lliga Catalana després d'haver guanyat els seus 5 primers partits, van caure derrotats al difícil camp del RC Cornellà per un clar marcador de 34 a 0, deixant-se les seves opcions de jugar a Primera. El resultat no treu mèrit a la gran fase prèvia que han fet els Óssos al Grup E pèro deixa un regust amarg.

L'equip dirigit per Jordi Solà arribava a Cornellà amb la confiança que otorga els resultats i les sensacions però sabent que davant tenien un gran equip. Els Óssos van saltar al camp amb ansietat per l'importància del partit i mai van agafar el ritme. Això va ser aprofitat pel conjunt local que al primer quart d'hora ja havia aconseguit dues marques. Un nou assaig a la mitja hora de joc posava molt coll amunt el partit, 19 a 0, resultat amb el que els dos equips se'n van anar a vestuaris.

El temps de descans no va sol·lucionar els problemes, amb uns Óssos que van notar la pressió i no van saber fer front al marcador en contra. Els Óssos, que en altres ocasions aquesta temporada sí havien aconseguit remuntar, mai van oferir continuïtat en el seu joc i això va ser aprofitat pel seu rival, que amb tot a favor, va trencar totalment el partit al 54' amb un nou assaig. Més tard vindrien dos nous assatjos que tancaven el marcador definitiu de 34 a 0.

Malgrat aquest decebedor resultat, els Óssos tanquen una fase prèvia brillant oferint grans fases de joc, millorant molt el seu joc en equip respecte la temporada passada. L'equip continurà treballant les properes setmanes preparant-se pels pròxims compromisos.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA