INEF-L'Hospitalet no trenca la seva mala ratxa i cau davant el CR Olímpico de Pozuelo 19-0 - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Nov

INEF-L'Hospitalet encara no coneix la victòria aquesta temporada en competició oficial després de tornar a caure diumenge davant un rival directe com el CR Olímpico de Pozuelo a la 5ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení al Valle de las Cañas de Madrid.

Cop dur per les Ósses davant un rival directe

INEF-L'Hospitalet va tornar a caure derrotat aquest cap de setmana a la 5ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení davant l'Olímpico Pozuelo. El Valle de las Cañas va viure un partit típic entre dos equips que es jugaven molt, amoïnats pels problemes classificatoris i en el que l'equip local, sense fer un gran partit, va saber aprofitar les seves oportunitats per emportar-se la victòria.

Les Ósses van fer una bona 1ª part, jugant en camp rival la major part del temps, tenint la posessió prop de la zona de 22, però la defensa rival va saber desactivar tot intent de l'INEF-L'Hospitalet per sumar punts. La batalla tàctica i física estava marcant el ritme del partit, amb un INEF proposant i unes jugadores de l'Omega barrant tot avanç de les Ósses. En canvi, al primer cop que les Olímpiques van apropar-se a camp contrari, van posar el 5 a 0 a l'electrònic. Les de l'Omega van trencar la línea de les Ósses al mig del camp posant-se dins la zona de 22. Allà, van moure l'òval a la banda trobant l'espai per posar els primers punts del dia al 20'.

La reacció de l'INEF-L'Hospitalet no va trigar i a la següent jugada, l'equip creava un espai per la carrera d'Alysha Stone, que ens posava en una situació òptima per intentar l'igualada. Durant forces minuts el setge al camp rival va continuar, fent joc de mà de forma segura però sense treure res a canvi.

Abans d'acabar el primer temps, tots dos equips van tenir dues noves oportunitats. Altra vegada, Alysha Stone feia una carrera de 50 metres però no arribava a port mentre que les olímpiques també sorprenien per banda abans d'anar al vestuari amb el 5 a 0.

L'equip va merèixer més a la 1ª part, com ve essent habitual, però a la 2ª part la tendència va canviar totalment. El conjunt local va sortir decidit a buscar ampliar la diferència i va monopolitzar la posessió de la pilota. Finalment, al 20' de la 2ª la seva insistència trobava premi posant el 12 a 0. Les Ósses, tot i que la seva línea havia aguantat força bé durant molts minuts, veien com el partit es posava costa amunt.

La segona marca va donar confiança al conjunt local i va ser una llosa per les Ósses, que van notar el cop. Les de Pozuelo van continuar atacant durant forces minuts a camp contrari, amb unes Ósses que no tenien apenes posessió. A les acaballes, a 10 minuts del final del partit, les Olímpiques posaven la firma de la victòria amb una nota anotació que significava el 19 a 0 final.

Dura derrota de les Ósses davant un rival directe que complica cada cop més la seva situació quan estem arribant quasi a la meïtat de la Lliga. El proper diumenge dia 1, a partir de les 10:30, INEF-L'Hospitalet rebrà al Crealia El Salvador, un partit que es preveu decissiu. Som-hi Ósses!

LLIGA IBERDROLA

Foto: Noah Alirangues per Toque Fem

Darrera modificació el Dilluns, 25 Novembre 2019 21:46

Page Copyright Support Recommends