Prèvia: Olímpico Pozuelo vs INEF-L'Hospitalet, J5 Lliga Iberdrola 2019-2020 - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: Olímpico Pozuelo vs INEF-L'Hospitalet, J5 Lliga Iberdrola 2019-2020

Les Ósses tornen a la competició aquest cap de setmana visitant el Valle de las Cañas de Madrid per veure's les cares davant l'Olímpico Pozuelo, en partit corresponent a la 5ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Diumenge 24 a partir de les 12 hores viu el partit per streaming.

Cal tenir confiança en que aviat tornarem a veure el millor INEF-L'Hospitalet

INEF-L'Hospitalet viatja a Madrid aquest diumenge 24 per disputar el partit corresponent a la 5ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení davant l'Olímpico Pozuelo. Després d'una aturada de pràcticament un mes, tots dos conjunts han preparat a consciència el partit on arriben en una situació complicada, amb la màxima necessitat de començar a sumar punts.

Les Ósses, amb moltes peces renovades, afronten el partit amb l'esperança de revertir la dinàmica d'aquest inici de temporada però enfront es veuran les cares amb un conjunt madrileny en similars circunstàncies. L'equip local no coneix la victòria desde la 1ª jornada davant el Crealia El Salvador i arriba al partit amb només 5 punts a la classificació, en 5ª posició, mentre que les Ósses, amb un projecte nou, encara no coneixen el triomf i necessiten començar a sumar punts per fugir del pou classificatori.

Tot i que encara queden moltes jornades, una victòria per les Ósses suposaria una injecció moral necessària per afrontar amb confiança les properes setmanes.

Us recordem que podreu seguir el partit en directe entre Olímpico Pozuelo i l'INEF-L'Hospitalet per streaming a la web del Club  o per canalferugby.tv.

LLIGA IBERDROLA

Foto: Jaume Andreu Photography