Les Ósses encara no coneixen la victòria en 4 jornades al perdre 7-56 davant el CRAT - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Oct

Dissabte al migdia les Ósses s'enfrontaven al CRAT Residencia Rialta al camp de la Feixa Llarga en la reedició de la final de la Lliga Iberdrola de la passada temporada. Tots dos equips arribaven al partit amb urgències classificatòries al no haver guanyat cap partit encara.

Toca remar plegats per revertir la situació

Derrota clara i contundent de les Ósses dissabte a la Feixa Llarga davant l'actual campió de la Lliga Iberdrola, el CRAT Residencia Rialta, en el que era la reedició de la finalíssima de l'any passat. Les noies dirigides per Pablo Arévalo no van poder fer front a l'allau de joc gallec en un partit en el que mai van tenir opcions.

El CRAT va començar el partit amb més posessió de pilota, cercant la zona de 22. Aviat van aconseguir-ho i cap al 9 de joc ja es posaven per davant en el marcador (0-7). Les Ósses van intentar reaccionar i a la següent jugada van aconseguir arribar prop de la zona de marca. Allà, no van aconseguir superar la muralla gallega i en un greu error en la passada van perdre la posessió, un peatge molt car que va suposar una contra del CRAT per posar el 0 a 14 a l'electrònic al 16'.

Les Ósses, tot i tenir la sort en contra, van seguir ficades en el partit esperant que la tendència canvies. Una bona pressió a la zona central de les gallegues va suposar una pèrdua de pilota que va ser aprofitada per muntar un contraatac ràpid on Alysha Stone va fer gal·la de la seva velocitat per retallar distàncies. Ani Iglesias, segura en el xut a pals, aconseguia la transformació posant el 7 a 14 al 22'.

El 7 a 14, però, va ser un miratge, ja que a partir d'aquí l'equip va patir un daltabaix defensiu, no podent parar les melés. Al 30', les visitants ampliaven novament la diferència posant el 7 a 21. A partir d'aquí, les Ósses es van quedar sense capacitat de resposta, als peus d'un CRAT que va olorar la sang. A camp propi, amb el temps complert, enlloc de xutar fora, una patada defectuosa va ser recollida pel CRAT, aprofitant un nou regal que va ser definitiu. El 7 a 26 al descans fou un cop molt dur per les Ósses del que no van saber recuperar-se.

A la 2ª part, les visitants van passar per damunt d'unes Ósses desconegudes, sense capacitat de reacció. Les gallegues, que encara no havien guanyat cap partit aquesta temporada, van ser un tsunami imparable per un INEF-L'Hospitalet molt tocat, sense referents al terreny de joc. El CRAT va aconseguir fins a 5 assatjos més al segon temps que van posar el 7 a 56 definitiu.

La Lliga Iberdrola arriba a la seva primera parada, disputant la següent jornada d'aquí un mes. Temps de reflexió i molta feina per endavant per recuperar la moral del grup, que no ha començat la Lliga de la forma desitjada, ocupant actualment posició de promoció.

LLIGA IBERDROLA

Foto: Jaume Andreu Photography