INEF-L'Hospitalet cau en el seu debut a la Lliga Iberdrola davant el CR Cisneros - Club Esportiu INEF Barcelona

07 Oct

INEF-L'Hospitalet va caure en el seu debut a la Lliga Iberdrola per 16 a 27 davant el CR Cisneros, en partit corresponent a la 1ª jornada que es va disputar aquest cap de setmana a la Feixa Llarga. Inici complicat per un equip que va presentar moltes cares noves que s'han d'adaptar a la categoria.

Pablo Arévalo té molta feina per endavant

El nou projecte de les Ósses dirigit per Pablo Arévalo es presentava aquest cap de setmana a casa davant l'afició després d'una llarga pretemporada, amb un equip ple de novetats i molta il·lusió. El camp va oferir una gran assistència per veure el nou equip de l'INEF-L'Hospitalet davant un dels conjunts més consolidats a la Lliga Iberdrola les últimes temporades, el CR Cisneros, en un partit que servia per veure l'estat actual de tots dos.

A la 1ª part, tots dos equips van sortir amb moltes ganes per començar bé a la Lliga, intentant imposar el seu ritme de joc. L'equip local, amb moltes novetats al seu quinze (Bruna Elias, Ani Iglesias, Alma Torras, Lupe López, Sarah Longan, Bless Orji...), a més de la titularitat d'Helena Rodríguez, aviat va saber aprofitar la primera finestra d'oportunitat i per mitjà d'Ani Iglesias, xutava a pals per posar els 3 primers punts de la temporada al minut 8.

El CR Cisneros no es va posar neguitós i va tenir molta paciència, imposant la seva defensa i mica en mica guanyant metres. L'experiència és un grau i les madrilenyes van fer-se valer obtenint rèdits sobre el min. 18 després d'una jugada molt treballada, amb transformació inclosa (3-7).

Aviat les madrilenyes van detectar els problemes ofensius de les Ósses, amb un joc molt pausat, amb poques pèrdues però que no trencava la línea visitant, no sorprenia. Això va ser aprofitat per les visitants que novament aconseguien 2 nous assaigs per posar una escletxa important al marcador (3-17) que posava molt complicat la remuntada. Ani Iglesias, novament amb una gran patada, demostrava la seva habilitat i donava una mica d'esperança abans del descans (6-17).

La major experiència del Cisneros es va notar al terreny de joc

Al segon temps, les Cisneras van esmicolar tota esperança posant un 6-24 al minut de joc que deixava clar que la primera victòria de les Ósses tindria que esperar. Només Amanda Villa, que acabava d'entrar al terreny de joc, va retallar distàncies, posant l'11 a 24. Enara Cacho, internacional espanyola i una de les jugadores més destacades de la temporada anterior, va estar impressionant durant tot el matí i sumava 3 nous punts amb una patada de càstig (11-27) abans de deixar el terreny de joc per descansar.

Ja amb el partit cap per vall, Anna Barbanti, que havia sortit al segon temps, va tornar a retallar distàncies deixant el 16 a 27 definitiu. El Cisneros, amb el partit totalment controlat, va deixar passar els minuts mentre que l'INEF-L'Hospitalet va cercar aconseguir un nou assaig per sumar el bonus ofensiu, però aquest no va arribar.

Derrota de les Ósses a la seva estrena lliguera, amb un Pablo Arévalo que té molt treball per endavant per juntar totes les noves peces. L'equip va presentar molts aspectes positius a nivell de joc però es va notar els nombrosos canvis respecte la temporada anterior. La setmana que ve visitem el CR Majadahonda, un equip que arriba enrrabietat després de la derrota a les semifinals la temporada passada i de la derrota inesperada per la mínima a la 1ª jornada davant el Sanse Scrum.

LLIGA IBERDROLA

Fotos: Ignasi González Vila

Darrera modificació el Dilluns, 07 Octubre 2019 20:55

Page Copyright Support Recommends