L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Torneig benèfic d'homenatge a Bernat Llobet - Club Esportiu INEF Barcelona

El rugby català té una cita el proper 21 de setembre al Camp Vell de Banyoles per homenatjar a l'amic Bernat Llobet, exjugador dels Óssos als anys 90 i que va morir l'any passat després d'una greu malaltia als 51 anys.

Bernat Llobet, una vida vinculada al rugby

Bernat Llobet fou una persona que va deixar una gran petjada al rugby català, essent jugador primer, internacional amb la Selecció Catalana, fundador del Banyoles Rugby, entrenador, àrbitre de la FCR i seleccionador català femení. Com a jugador va començar la seva carrera a l'INEF Barcelona, ocupant la posició d'ala o arriere principalment. Posteriorment va passar pel BUC o el GEiEG entre d'altres als anys 90. per jugar posteriorment al BUC als anys 90.

Entre els anys 2010 i 2015, va formar part de l'equip docent de l'Escola Universitària de la Salut i l'Esport impartint les assignatures de "Desenvolupament motor i iniciació esportiva" i "Esports d'equip 1. Tàctica" on era professor.

La vida laboral el va portar a Banyoles, on va fundar el Banyoles Rugbi Club i és allà, on el BUC, el GEiEG i l'INEF Barcelona juntament amb l'equip local i tots els amics i familiars del Bernat Llobet es reuniran el proper dissabte 21 de setembre a partir de les 14h. per oferir un merescut homenatge.

Darrera modificació el Dimecres, 04 Setembre 2019 21:23

app inef barcelona