Torneig benèfic d'homenatge a Bernat Llobet - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Set

Torneig benèfic d'homenatge a Bernat Llobet

El rugby català té una cita el proper 21 de setembre al Camp Vell de Banyoles per homenatjar a l'amic Bernat Llobet, exjugador dels Óssos als anys 90 i que va morir l'any passat després d'una greu malaltia als 51 anys.

Bernat Llobet, una vida vinculada al rugby

Bernat Llobet fou una persona que va deixar una gran petjada al rugby català, essent jugador primer, internacional amb la Selecció Catalana, fundador del Banyoles Rugby, entrenador, àrbitre de la FCR i seleccionador català femení. Com a jugador va començar la seva carrera a l'INEF Barcelona, ocupant la posició d'ala o arriere principalment. Posteriorment va passar pel BUC o el GEiEG entre d'altres als anys 90. per jugar posteriorment al BUC als anys 90.

Entre els anys 2010 i 2015, va formar part de l'equip docent de l'Escola Universitària de la Salut i l'Esport impartint les assignatures de "Desenvolupament motor i iniciació esportiva" i "Esports d'equip 1. Tàctica" on era professor.

La vida laboral el va portar a Banyoles, on va fundar el Banyoles Rugbi Club i és allà, on el BUC, el GEiEG i l'INEF Barcelona juntament amb l'equip local i tots els amics i familiars del Bernat Llobet es reuniran el proper dissabte 21 de setembre a partir de les 14h. per oferir un merescut homenatge.

Darrera modificació el Dimecres, 04 Setembre 2019 21:23