L'Hospitalet-INEF tanca el Catalunya Sevens tercer - Club Esportiu INEF Barcelona

L'Hospitalet-INEF tanca el Catalunya Sevens tercer

L'Hospitalet-INEF va tancar la seva participació al Campionat Autonòmic de rugby a VII a la tercera posició final després de disputar la 3ª sèrie aquest cap de setmana al Palau Sacosta de Girona. L'equip arribava amb opcions de Campionat però va perdre 2 partits i només en va guanyar un.

BUC, nou Campió

El BUC va proclamar-se ahir campió del Campionat Autonòmic de rugby a VII gràcies al seu triomf en la jornada final al Palau Sacosta. El camp del GEiEG va ser testimoni d’un desenllaç molt emocionant en una final entre el conjunt gironí i el BUC que va decidir el campió del torneig.

Per arribar al partit definitiu, les Panteres van patir degut a l’empat del seu primer enfrontament davant el Poble Nou (a 17) i a la victòria de les poblenovines en el segon matx davant L'Hospitalet-INEF (0 a 19), que va obligar el BUC a vèncer per més diferència a les riberenques. Les negres no van fallar en el partit, guanyant 60 a 0, i es plantaven al matx decisiu.

Més aclaparador va ser el camí del GEiEG fins la final, doncs les grupistes van assegurar-se el bitllet amb dos clars triomfs per 51 a 0 i 50 a 5 davant el Barça i l’Andorra, presentant la candidatura per al títol.

En la final, però, el BUC va ser el vencedor, per 17 a 5, aconseguint el primer lloc, i sumat a la primera plaça de la segona jornada i a la quarta de la primera s’assegurava el títol per tan sols 1 punt de diferència respecte al GEiEG.

D’aquesta manera, l'equip de la Foixarda s’adjudicava el segon títol de la temporada després de guanyar la Divisió d’Honor Catalana i acabava el curs 2018/19 amb un doblet espectacular.

Partits

Classificació Final