INEF-L'Hospitalet prepara els Sevens de Catalunya - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF-L'Hospitalet prepara els Sevens de Catalunya

INEF-L'Hospitalet torna a la competició aquesta setmana amb la disputa dels Campionats de Catalunya de Seven que serviran de test per preparar la Copa de la Reina 7s. L'equip es prepara desde fa vàries setmanes amb l'objectiu de crear un grup competitiu que pugui lluitar per guanyar a Catalunya i millorar el paper de l'any passat a la competició nacional.

INEF L'Hospitalet busca la victòria al Seven de Catalunya

La competició de Sevens femenina a Catalunya comença aquest cap de setmana al Camp de la Foixarda i s'allargarà durant 3 jornades que tindran lloc també a Andorra (25-26 de maig) i Girona (1-2 de juny). És un escaparat perfecte per les joves jugadores que venen apretant fort, alhora que podria fer que entressin en alguna de les convocatòries de la Copa de la Reina 7s que coincidirà en dues dates (Andorra i Girona).

Cal destacar que també s'està disputant el Campionat de Catalunya de Seven en categoria masculina, sub-18, sub-16 i sub-14.

Calendari de la competició

Foto: Mònica Oliveras