L'Hospitalet-INEF diu adéu a la Copa Primavera - Club Esportiu INEF Barcelona

L'Hospitalet-INEF diu adéu a la Copa Primavera

L'Hospitalet-INEF va caure aquest dissabte per 30 a 15 a les semifinals de la Copa Primavera davant el CRUC Fem C, en partit disputat a Castelldefels al camp de Can Vinader.

El CRUC guanya a L'Hospitalet-INEF en un gran partit

L'Hospitalet-INEF va veure com s'aturava el comptador de victòries seguides aquest dissabte després de caure amb el CRUC a les semifinals de la Copa Primavera. L'Hospitalet-INEF va presentar-se a Castelldefels amb la il·lusió de poder accedir a la gran final i aconseguir un títol a les vitrines però enfront es va trobar un conjunt experimentat que va saber emportar-se la victòria.

L'equip va presentar-se a Castelldefels amb una plantilla altament competitiva, amb futures promeses i jugadores contrastades com Anna Ramón, Laia Azorín, Montse Leuga, Bea González, Lidia Gómez, Eli Vispo, María Soriano, Amanda Villa o Tania Ortega però no van ser suficients per batre a un rival amb molt d'ofici, amb jugadores com l'ex-INEF Linda López.

La primera part va ser de clar domini local, amb 4 assatjos que van decantar la balança clarament per a la resta del partit, posant el 20 a 0 al descans. A la segona part, L'Hospitalet-INEF va intentar reaccionar i dos assatjos (Amanda Villa i Eli Vispo) als primers 10 minuts van posar emoció.

Durant uns minuts semblava que era possible la reacció fins que novament les de Castelldefels aconseguien un nou assaig que pràcticament sentenciava les semifinals. Lídia Gómez posava una mica d'emoció al 67' cercant les darreres possibilitats de remuntar però ja al 75', les noies del CRUC anotaven un nou assaig que significava el bitllet a la gran final de la Copa Primavera.

Foto: felip44

Darrera modificació el Dissabte, 30 Març 2019 22:51