Carla Rodríguez i María Losada, Campiones d'Europa amb la Selecció Espanyola - Club Esportiu INEF Barcelona

Carla Rodríguez i María Losada, Campiones d'Europa amb la Selecció Espanyola

Carla Rodríguez i María Losada, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, s'han proclamat Campiones d'Europa amb la Selecció espanyola de rugby femení després de guanyar a Holanda per 54-0 al Central de Madrid. La Selecció és proclama campiona per 7ª vegada, 4º consecutiva, amb record d'assistència a un partit de rugby femení (8900 persones).

No es pot demanar més: Campiones d'Europa i record d'assistència

Les Lleones van començar el partit amb molt de ritme i una mica de nervis, i encara que en els primers minuts van encadenar bones jugades la precipitació els va fer cometre alguns avançats que feien canviar la possessió a favor de les rivals holandeses. Quant vam començar a agafar ritme nostres penetracions eren imparables i després d'un cop de càstig a 5 metres Patricia García treia ràpid i amb una de les seves jugades marca de la casa es ficava fins d'aquí per anotar els primers 5 de les espanyoles, que després va transformar per posar-nos 7-0 amunt. Les nostres seguien recloent a les holandeses en la seva 22, que eren incapaços de portar la pilota cap al camp espanyol tot i tenir breus períodes de possessió. Les espanyoles no van deixar passar l'oportunitat i amb una gran envestida Anna Puig van marcar el segon per anar-se'n ja 14-0 en el lluminós. Això sembla que va despertar a les de Països Baixos, que amb diverses bones jugades es van ficar per primera vegada dins de camp espanyol i controlant amb tranquil·litat la possessió van anar guanyant metres fins a estar a punt de posar-nos en seriosos problemes. No obstant això una puntada de Lorraine Laros que van interceptar les nostres va tornar a connectar-i a posar-nos la pilota a les mans, el que més els agrada a les Lleones. En aquest moment la locomotora vermella va tornar a rugir i Paula Medir després d'una melé arroladora i una bona sortida de Maria Losada va agafar la pilota per anotar el tercer i anar-nos al descans 19-0. La segona part va començar amb un guió molt similar a la primera, amb les nostres copant la possessió i fent patir a les files holandeses, i tan sols trnascurridos set minuts la capitana Paula Medir marcava el quart, al que va seguir Mayka Brust amb un altre gol per posar-nos amb un com 35-0 amunt. Amb les Lleones amb ganes de més i Països Baixos cada vegada amb menys energia Patricia García va tornar a trobar la línia ia posar el sisè, al qual va posar el punt final Olivia Fresneda amb una altra marca espectacular després d'una carrera de 22 metres en què va batre a totes les defensores per tancar el partit amb un fantàstic 54-0 i proclamar-se per quarta edició consecutiva, i setena vegada en la història campiones d'Europa.

Font: Federació Espanyola Rugby

Font: Noah Alirangues per Toque Fem