Prèvia: CRUC Fem C vs L'Hospitalet-INEF, Semifinals Copa Primavera - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: CRUC Fem C vs L'Hospitalet-INEF, Semifinals Copa Primavera

L'Hospitalet-INEF, després de guanyar als quarts de final a la UE Santboiana, visita aquest dissabte 30 Can Vinader per jugar les semifinals de la Copa Primavera davant el CRUC Fem C a Castelldefels. El partit serà a les 16h.

L'Hospitalet-INEF busca el bitllet a la final

L'Hospitalet-INEF afronta el partit amb molta moral després de guanyar aquest dimecres als quarts de final a un rival complicat com la UE Santboiana. Amb la victòria aconseguida, ja són 3 victòries consecutives si comptem les dues darreres a la Lliga Catalana, per tant l'equip fa palès una evolució respecte principis de temporada.

Per aquest partit, és segur que les noies no tindran el suport de moltes jugadores del primer equip que estaran disputant compromisos a Madrid però si és possible que alguna noia de l'INEF-L'Hospitalet sigui d'inici. Els dos equips posaran jugadores de futur, per tant es preveu un partit del més interessant.

L'altre semifinal enfrontarà al CN Poble Nou i al GEiEG, dos dels equips més en forma del rugby català.

Foto: Ignasi González Vila

Darrera modificació el Divendres, 29 Març 2019 05:24