4 jugadores d'INEF-L'Hospitalet a la Selecció de les Estrelles Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

4 jugadores d'INEF-L'Hospitalet a la Selecció de les Estrelles Iberdrola

Jordina Marbà, María Ribera, Alex Castillón i Mercè Viñals són les 4 jugadores d'INEF-L'Hospitalet que han estat seleccionades a l'enquesta de Marca.com per formar part de l'Equip de les Estrelles de la Lliga Iberdrola que disputaran un partit aquest dissabte a les 12h. al Central davant la Selecció Emerging, que comptarà també amb la presència de Berta Fernández.

III Edició del Partit de les Estrelles Iberdrola

El Partit de les Estrelles és un event que s'està consolidant mica en mica, arribant ja a la 3ª edició. En aquesta ocasió és disputarà just abans del partit Espanya vs Holanda, la Final del Campionat d'Europa de Seleccions. Apart de la Jordina, Maribí, Alex i Mercè, la selecció d'estrelles comptarà amb la presència de l'ex-INEF Carlota Méliz. Per la Selecció Emerging, Berta Fernández ha estat cridada per primer cop a la convocatòria en una banqueta que estarà ocupada per la nostra estimada Aroa González, exjugadora de l'INEF i que s'estrena en el càrrer. Aquestes són les 23 jugadores escollides pels aficionats:

Pilier esquerra: Jordina MARBÀ (INEF-L'Hospitalet) i Helena LANUZA (XV Hortaleza)

Talonadores: Macarena DEL VALLE (Majadahonda) i Claudia ARRANZ (XV Hortaleza)

Pilier dreta: Jacob BAYE (CRAT UDC) i María SOBRINOS (Olímpico)

Segones línees: Inma BLANCO (Universitario Sevilla), Belén MARTÍN (CRAT UDC), María RIBERA (INEF-L'Hospitalet)

Terceres línees: Gemma SÁNCHEZ (Universitario Sevilla), Alex CASTILLÓN (INEF-L'Hospitalet), Ana VILA (Cisneros), Raquel SANTIAGO (Majadahonda)

Mitja i apertura: Lola GRACIA (Universitario Sevilla), Carlota MÉLIZ (Sanse Scrum), Michaela BAKER (CRAT UDC)

Centre: Elsa PORTO (CRAT UDC), Alejandra BETANCOUR (Cisneros), MERCE VIÑALS (INEF-LHospitalet)

Ales: Marta CARMONA (Universitario Sevilla), Cristina CABAS (Universitario Sevilla), Turena LORIE (CRAT UDC), Georgina VITEZ (Majadahonda).

Entrenadores: Helen ROCA (CRAT UDC) i Hanna EDWARDS (Olímpico).

Font: Federació Espanyola Rugby

Foto: CachaPhotography per Revista22