Losada i Casado, 8ª posició amb les Leonas7s a les World Seven Series de Sidney - Club Esportiu INEF Barcelona

05 febrer

Losada i Casado, 8ª posició amb les Leonas7s a les World Seven Series de Sidney

Les Leonas7s, amb les internacionals d'INEF-L'Hospitalet María Losada i María Casado, van finalitzar a la 8ª posició a les World Seven Series que es van celebrar aquest cap de setmana a Sidney (Austràlia). La selecció espanyola de Seven millora la seva actuació respecte les dues anteriors Series.

Bona actuació de les Leonas7s a Sidney

L'equip dirigit per Pedro de Matías afrontava la tercera Serie Mundial de l'any a Sidney amb la missió de millorar la seva actuació respecte les dues anteriors Series i ho va aconseguir després d'obtenir la 8ª posició final. Les Leonas7s, enquadrades al difícil Grup C juntament amb Austràlia, USA i Xina, tenien com objectiu passar als QF d'Or que dónen accés a la lluita pel campionat i ho van aconseguir després de dues grans victòries davant la poderosa USA per 14-21 i la sempre complicada Xina per un ajustat 12-14.

A la 1ª jornada, l'equip espanyol es va enfrontar a Austràlia, actual campiona del torneig. Les Aussies, tot i les dificultats al primer temps, van emportar-se la victòria després d'aconseguir 3 assatjos al segon temps, per un marcador final de 19-0. Les jugadores de l'INEF-L'Hospitalet van partir de la banqueta.

La derrota davant l'equip australià obligava a la victòria davant Estats Units al següent partit i ho van aconseguir. Tot i el poderós joc ofensiu de les americanes, les Leonas7s, amb les dues jugadores d'INEF-L'Hospitalet sortint al segon temps, van donar la volta al marcador per emportar-se un gran triomf per 14-21.

Al darrer partit de la 1ª jornada davant Xina, la pluja va ser la protagonista. L'equip espanyol va saber adaptar-se millor a les condicions del terreny de joc per aconseguir una gran victòria 12-14. Tant la María Casado com la María Losada van sortir al camp a la 2ª part.

La 2ª jornada va portar un enquadrament als QF d'Or molt complicat davant Irlanda on les espanyoles van veure's sobrepassades per la velocitat física de les irlandeses, per un marcador final de 22-7. Al següent partit, per la lluita pel 5è lloc, novament es van trobar un rival molt físic com França, que va mostrar-se molt solvent, emportant-se la victòria per 12-19. Al darrer partit, Russia va passar per sobre de les Leonas7s clarament per 34 a 5. María Casado va ser titular al partit davant França i María Losada davant Russia.

Foto: Mike Lee KLC Fotos for World Rugby