Prèvia: XV Hortaleza RC vs INEF-L'Hospitalet, J9 Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

18 Des

Prèvia: XV Hortaleza RC vs INEF-L'Hospitalet, J9 Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet disputa aquest diumenge 23 a partir de les 12h. l'últim partit de l'any a la Lliga Iberdrola en el partit de la 9ª jornada que tindrà lloc a Madrid enfront l'actual cuer, el XV Hortaleza RC. Les Ósses necessiten imperiosament la victòria si no volen caure de les places de playoff.

La classificació al playoff ara mateix és una incògnita

INEF-L'Hospitalet (5-3) buscarà aquest diumenge sumar la primera victòria de la segona volta davant el XV Hortaleza RC (2-6), un rival que ha caigut al pou de la classificació. Les noies dirigides per María Ribera inicien el tram més complicat de la temporada amb quatre sortides fora de casa que marcaran el devenir de l'equip a final de temporada. L'equip necessita la victòria per recuperar la confiança perduda aquestes darreres setmanes, on ha vist com passava d'estar al liderat a sumar 3 derrotes consecutives a casa que li han servit per veure perillar el playoff a dia d'avui.

El nostre rival va posar les coses molt difícils a la Feixa Llarga i mai ha perdut la cara als partits de la Lliga Iberdrola, tot i sumar únicament 2 victòries, per tant, s'espera un partit molt igualat on la victòria és molt important per tots dos conjunts: un no vol caure de les places que donen opció al playoff mentre les locals volen escapar del descens directe que s'estan jugant amb el UR Sevilla. L'equip compta pràcticament amb totes les jugadores de cara a aquest partit.

Les noies dirigides per María Ribera actualment són quartes a la classificació, amb 21 punts, e igualades ja amb el CRAT, el 5è classificat, mentre que l'equip madrileny és el nou cuer amb 10 punts.

Diumenge podreu seguir el partit pel Canal de YouTube de l'INEF Barcelona (no oblidis subscriure't) o per la Web.

DIRECTE: INEF-L'Hospitalet vs XV Hortaleza RC, J9 Lliga Iberdrola 2018-2019

LLIGA IBERDROLA

Subscríu-te al Canal de YouTube de l'INEF Barcelona !

Foto: Ernesto Aradilla

Darrera modificació el Dimarts, 18 Desembre 2018 04:54