INEF-L'Hospitalet torna a caure a casa i es complica el playoff - Club Esportiu INEF Barcelona

17 Des

INEF-L'Hospitalet torna a caure a casa i es complica el playoff

INEF-L'Hospitalet va sumar la seva tercera derrota consecutiva a casa a la Lliga Iberdrola de rugby femení després de caure per 20 a 29 davant el recent ascendit UAS Universitario de Sevilla CR en partit corresponent a la 8ª jornada disputat aquest diumenge a la Feixa Llarga.

INEF-L'Hospitalet es desinfla a la Lliga Iberdrola

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs UR Sevilla, J8 Lliga Iberdrola 2018-2019

Les Ósses, després d'un inici extraordinari a la Lliga Iberdrola, estant passant dificultats aquestes darreres setmanes per portar a terme el seu joc. Alhora, defensivament no estan sent tant sòlides com al principi, el que està costant partits i punts que a final de temporada poden fer-se en falta. El partit, el primer de la 2ª volta, era trascendental per INEF ja que ara inicia un període de 4 jornades seguides fora de casa.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs UR Sevilla, J8 Lliga Iberdrola 2018-2019

L'UAS Universitario de Sevilla CR va presentar-se a la Feixa Llarga amb un equip ple de novetats respecte a la primera volta. Tot i ser un recent ascendit, l'equip sevillà està donant batalla a tots els partits i ja a l'anada les Ósses van salvar els mobles al darrer moment. Als 10 primers minuts, va portar la iniciativa en tot moment i després d'una touche prop de la zona de marca, posava el 0 a 5 al marcador. INEF-L'Hospitalet va reaccionar i a la següent posessió, Axelle Ramón posava la pilota entre pals que significava el 3 a 5. Les visitants, però, van seguir marcant el ritme de joc i després d'una patada sorprenien a la línea defensiva per anotar un nou assaig al 16' de joc (3-10).

INEF-L'Hospitalet, que estrenava samarreta de joc per aquesta temporada, amb la presència de l'alcaldessa de L'Hospitalet de Llobregat Núria Marín a les grades, va intentar tornar el cop a les Cocos però va topar-se amb un equip molt ben plantat, fins al punt que de nou, cap al 26', aconseguien una nova marca per posar el 3 a 17 a l'electrónic. Lluny de reaccionar, al 30' les visitants tornaven a anotar (3-24) amb un equip local sense resposta. Les Cocodrilas, molt series i concentrades, van fer segurament els seus millors 30 minuts de la temporada a la Lliga Iberdrola.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs UR Sevilla, J8 Lliga Iberdrola 2018-201

Abans del descans, les Ósses aconseguien reduir distàncies gràcies a Raquel García per posar el 8 a 24 i donar una mica d'esperança de cara a la segona part. La Raquel, que està disputant els seus darrers partits amb nosaltres, està sent de les més destacades últimament.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs UR Sevilla, J8 Lliga Iberdrola 2018-201

Al segon temps, una gran cursa de María Casado només començar sorprenia a les visitants i apretava el marcador 13 a 24. Encara quedava molt temps però el més important era que l'equip semblava que havia trobat la tecla. Tota sensació es va venir abaix ben aviat. 7 minuts després, al 10', una melé prop de la zona de marca feia que una jugadora visitant portés la pilota a la zona de marca posant el 13 a 29. Quedava mitja hora de joc però la sensació era que no semblava el dia per "miracles". L'equip ho va intentar, hi va posar ganes, però no va ser suficient. Alysha Stone, després d'una gran jugada col·lectiva, posava el 18 a 29. La transformació de l'Axelle anava a dins posant el 20 a 29, quedaven 20 minuts però la distància de dues anotacions va pesar al cap de les Ósses, que no van poder evitar una nova derrota, la tercera, que complica molt les opcions de playoff.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs UR Sevilla, J8 Lliga Iberdrola 2018-201

Amb aquesta tercera derrota consecutiva a casa, les Ósses són quartes i veuen com el CRAT les ha atrapat a la classificació, amb 21 punts. Les Cocos, per la seva banda, surten del descens directe i superen al XV Hortaleza RC, el nostre proper rival.

LLIGA IBERDROLA

Fotos: Ignasi González Vila i Ernesto Aradilla