Entrevista a María Ribera a "L'H en Joc" - Club Esportiu INEF Barcelona

05 Des

Entrevista a María Ribera a "L'H en Joc"

María Ribera, entrenadora de l'INEF-L'Hospitalet, va visitar l'estudi del programa esportiu "L'H en Joc" per analitzar la trajectòria de l'equip de rugby femení aquesta temporada i explicar-nos com va el projecte entre INEF Barcelona i el RC L'Hospitalet. També es va parlar sobre el que ha representat la seva figura esportiva aquests anys.

Vídeo L'H en Joc - L'esport del cap de setmana i entrevista a Maria Ribera (Entrenadora del INEF-L'Hospitalet)

A partir del minut 40:20.

L'acord entre INEF i el Rugbi Club L'H supera el primer any amb nota

L'equip de María Ribera aspira al play-off pel títol

L'entrenadora de l'INEF-Rugbi Club L'H, María Ribera, considera que l'acord de col·laboració entre les dues entitats ha estat un èxit des de que es va signar ara fa poc més d'un any.

El salt qualitatiu que ha donat la secció femenina del Rugbi Club L'H des de que es va ajuntar amb l'INEF Barcelona és més que evident. L'únic equip català que competeix a Divisió d'Honor està sent la gran sensació d'aquesta temporada. Després de patir l'any passat fins la darrera jornada de lliga, l'equip que entrena María Ribera es troba classificat en tercera posició amb serioses opcions d'acabar disputant el play-off pel títol.

Quan la temporada passada INEF i el Rugbi Club L'H van decidir sumar esforços per competir plegats a la Divisió d'Honor es van generar certs dubtes. Ara, un any després, ningú dubte de l'encert d'aquesta decisió. Per tal de generar més complicitats entre les dues entitats, el conjunt femení combinarà dues equipacions: la verda tradicional de l'INEF, i la blava i taronja clàssica del club riberenc.

Pel que fa a l'equip femení que competeix a categoria regional, l'objectiu del club és ascendir-lo a Divisió d'Honor Catalana.

Font í vídeo: L'H en Joc

Darrera modificació el Dimecres, 05 Desembre 2018 01:54