INEF Barcelona cau per la mínima davant el Gòtics B - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona cau per la mínima davant el Gòtics B

INEF Barcelona va deixar passar el tren del liderat aquest cap de setmana en el partit de la 7ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí que el va enfrontar davant al Gòtics B al perdre per la mínima 17 a 18. Amb aquesta derrota, les opcions de finalitzar primer són mínimes.

Lluita pel liderat

El duel d'aquesta 7ª i última jornada de la Lliga Catalana enfrontava als dos únics equips encara invictes a la competició jugant-se el liderat final de la primera fase. Tot i que tots dos encara tenen un partit pendent, era probable que qui guanyés s'emportés totes les opcions d'acabar primers. Els Óssos, amb el factor camp a favor, no van poder superar al Gòtics B, un equip que s'ha mostrat molt sòlid durant tot l'any. Fins al darrer minut va haver-hi emoció però els de Roger Ferrata no van poder capgirar el marcador final de 17-18. Amb aquest resultat, queden tercers a la classificació mentre que el Gòtics B és el lider, tots dos amb un partit pendent com deiem. A INEF només li serveix la victòria al Palau Sacosta davant al GEiEG el proper cap de setmana i esperar l'ensopegada del Gòtics B davant el Matcarrelage.

LLIGA CATALANA