Prèvia: GEiEG vs INEF Barcelona, J5 Lliga Catalana - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: GEiEG vs INEF Barcelona, J5 Lliga Catalana

INEF Barcelona viatja a Girona aquest dissabte a la tarda on disputarà el partit corresponent a la 5ª jornada de la Lliga Catalana de Rugby masculí davant el sempre complicat GEiEG. El Palau Sacosta serà l'escenari on tots dos conjunts es vegin les cares dissabte 10 a les 17:00h.

INEF Barcelona, a mantenir la imbatibilitat

Els Óssos visiten un dels camps més complicats de la categoria, el Palau Sacosta, davant un GEiEG que aquesta temporada s'ha mostrat molt irregular fins ara. L'equip gironí només ha pogut sumar un triomf aquesta temporada i voldrà oferir una millor imatge als seus aficionats. L'equip dirigit per Roger Ferrata cal que sumi una nova victòria si vol accedir a la següent fase per lluitar per l'ascens. Després de l'ajustada victòria a l'última jornada, els Óssos no poden perdre el ritme amb els equips de dalt de la classificació.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dilluns, 05 Novembre 2018 03:03