INEF Barcelona venç de forma ajustada al RC Matcarrelage 16-10 - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Oct

INEF Barcelona venç de forma ajustada al RC Matcarrelage 16-10

INEF Barcelona continua la seva bona trajectòria aquesta temporada després d'aconseguir una ajustada victòria davant el RC Matcarrelage en partit disputat aquest diumenge corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí.

INEF Barcelona s'estrena a casa amb victòria

L'estrena de l'INEF Barcelona a La Foixarda va saldar-se amb una nova victòria pel conjunt entrenat per Roger Ferrata per un ajustat 16 a 10 davant el RC Matcarrelage. El partit, marcat per les intenses pluges d'aquest cap de setmana a Catalunya, va ser molt complicat per tots dos conjunts degut a l'estat del terreny de joc, que va impedir que es veiés un partit gaire vistós. Els Óssos van tenir que lluitar de valent per mantenir-se invictes davant el Matcarrelage, un rival que no havia aconseguit cap triomf a la Lliga Catalana.

La victòria de l'equip permet situar-se com a segons a la classificació, darrere del Gòtics RC, únics equips que encara no coneixen la derrota.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dilluns, 29 Octubre 2018 19:58