RC L'Hospitalet-INEF segueix invicte a la Lliga Catalana de rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Oct

RC L'Hospitalet-INEF segueix invicte a la Lliga Catalana de rugby femení

RC L'Hospitalet-INEF continua invicte a la Lliga Catalana de rugby femení després de l'empat a 10 aconseguit aquest cap de setmana davant el CAT Central Fem en partit corresponent a la 3ª jornada. Amb aquest resultat, són terceres a la classificació.

Empat en condicions adverses

El partit va estar marcat pel fred i les pluges que han assolit Catalunya aquest cap de setmana. L'empat davant el CAT Central, en aquestes condicions, cal ressaltar-lo com a bon resultat per a un equip en creixement que continua invicte després de 3 jornades, posant-se en tercera posició a la classificació. El CAT Central, que fins ara era líder intractable, no va poder davant un RC L'Hospitalet-INEF que va plantar cara als "crancs".

L'enfrontament es va disputar finalment a Vic enlloc del Camp de Rugby del Congost de Manresa com estava previst.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dilluns, 29 Octubre 2018 19:16