Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, J5 Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

24 Oct

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, J5 Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet té una nova prova de foc aquest diumenge 28 a partir de les 12h a La Feixa Llarga amb la visita del CR Majadahonda en partit corresponen a la 5ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Les Ósses tenen l'oportunitat de posar terra de per mig amb un dels rivals per les places de playoff.

Partit de la màxima: el líder rep al segon classificat

INEF-L'Hospitalet arriba líder de la Lliga Iberdrola després de 4 jornades, sumant 3 triomfs a casa davant rivals complicats mentre que el CR Majadahonda va perdre la imbatibilitat la setmana passada a casa davant el potent CR Cisneros. Tots dos equips recuperen a les jugadores internacionals que van estar a Glendale amb la Selecció: María García torna a estar a disposició de l'staff del CR Majadahonda mentre que María Casado pot entrar de nou a la convocatòria de les Ósses.

El calendari d'aquesta temporada ha generat un fet inusual: l'equip ha jugat 4 vegades seguides a casa. Les Ósses han fet de la Feixa Llarga un fortí inexpugnable sumant 3 victòries consecutives que han possibilitat que l'equip s'alcès al liderat de la Lliga Iberdrola. Les noies de María Ribera reben un dels màxims rivals per les places de playoff, el CR Majadahonda, actual campió de la Copa de la Reina 7s e invicte fins la setmana passada.

La victòria pot deixar a les Ósses com a líders destacades abans de la primera parada important de la competició, ja que fins d'aquí pràcticament un mes no es tornarà a jugar un partit. A la jornada també es disputa un CR Cisneros contra Sanse Scrum RC, pel que una victòria faria que les Ósses deixessin a dos rivals a 2 partits de diferència.

L'afició ha de portar a coll a l'equip en un partit que pot esdevenir decissiu pel devenir de les properes jornades a la Lliga Iberdrola en la lluita per la classificació al playoff. No hi pots faltar!

Diumenge podreu seguir el partit pel Canal de YouTube de l'INEF Barcelona (no oblidis subscriure't) o per la Web.

DIRECTE: INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, J5 Lliga Iberdrola 2018-2019

Link Alternatiu

LLIGA IBERDROLA

Subscríu-te al Canal de YouTube de l'INEF Barcelona !

Darrera modificació el Dimecres, 24 Octubre 2018 23:29