Aroa González, premiada per la seva trajectòria esportiva a la 1ª Gala del Rugby català - Club Esportiu INEF Barcelona

22 Oct

Aroa González va ser una de les grans protagonistes de la 1ª Gala del Rugby Català que va tenir lloc la nit de divendres al CDM del Port Fòrum, després de ser premiada per la seva trajectòria esportiva en categoria femenina.

Èxit de la 1ª Gala del Rugby Català

L’expectació era gran la nit de divendres, com en totes les primeres ocasions. La Nit del Rugby Català va celebrar la seva primera edició entre premis, jugadors, figures il·lustres de l’ovalada catalana i un magnífic local, el CDM del Port Fòrum.

Jugadors, presidents, familiars, aficionats i àrbitres van sumar una assistència de més de 200 persones, que van gaudir de la primera edició d’una Nit del Rugby Català que vol establir-se com una data fixa en el calendari del nostre rugby.

La gala va començar amb el discurs i benvinguda del president de la Federació Catalana de Rugby, l’Ignasi Planas, que va voler arrencar amb un sentit homenatge als fills i dona de l’Héctor Massoni, malauradament traspassat aquest estiu.

La cerimònia

La gala va continuar amb un anunci importantíssim: l’acord entre La Xarxa i la FCR pel qual les televisions locals de Catalunya oferiran els playoffs de la Divisió d’Honor Catalana masculina i fememina en directe per tot el país. El Conseller Delegat de La Xarxa, en Francesc Pena, va dirigir-se a l’audiència del CDM amb un el·locuent discurs que va servir de tret de sortida per a l’entrega de premis.

En primer lloc, els campions de les diferents lligues de la passada temporada van pujar a l’escenari per rebre un merescut aplaudiment per part del públic. Així, Barça, Sant Cugat, Manresa “B”, Sitges “B”, Lleida, Senglars, GEiEG i altra vegada el Sitges van gaudir de l’ovació dels assistents.

El plat fort de la jornada va ser per als premis individuals. Arrencant amb els guardons que van decidir un jurat de la FCR, els diferents protagonistes van rebre a mans de varis personalitats del rugby català un el·laborat trofeu que simbolitza el talent i mèrits pels quals van rebre el reconeixement.

Aquests van  ser els premiats:

Premis Nit del Rugby Català

• Trajectòria a les banquetes – Jean-Luc Trogno
  • Veterà Il·lustre – Joan Sabater “Pati”
  • Jove Promesa (categoria femenina) – Anna Puig
  • Jove Promesa (categoria masculina) – Felipe Alegría
  • Trajectòria esportiva (categoria femenina) – Aroa González
  • Trajectòria esportiva (categoria masculina) – Gerard Mayol i Axel Serrano
  • Millor Club temporada 2017/18 – RC Sitges
  • Premi CARC
    • Millor Àrbitre – Roger Parera
  • Premis de l’afició
    • Millor Entrenador Lliga Kopparberg – Coral Vila i Marià Pasarello
    • Millor Jugadora Lliga Kopparberg – Judith Vélez
    • Millor Entrenador DHC Vueling – Pedro Castilla
    • Millor Jugador DHC Vueling – Miguel Cachafeiro

Com a final de festa, els assistents van poder gaudir d’un complet sopar i de les begudes corresponents en un ambient feliç i càlid que va permetre celebrar una nit espectacular. Per moltes més Nits del Rugby Català: visca el nostre rugby!

Gaudeix de les fotografies de Jaume Andreu de la Nit del Rugby Català.

Foto: Jaume Andreu Photography

Font: Federació Catalana Rugby