INEF Barcelona s'estrena a casa davant el Rugby Alella - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Oct

INEF Barcelona s'estrena a casa davant el Rugby Alella

Els Óssos juguen aquest cap de setmana contra el Rugby Alella en partit corresponent a la 2ª jornada de la Lliga Catalana al camp de La Foixarda, a partir de les 13:30h, en  el que serà el seu debut oficial a casa.

Debut a casa dels Óssos

Els de Roger Ferrata, després de la contundent victòria l'altre dia per 0 a 61, arriben com a líders i volen seguir sumant victòries que els permetin accedir a la següent fase per tenir opcions d'ascens. Davant tindran el Rugby Alella, un rival que va superar al difícil GEiEG a la 1ª jornada de forma ajustada.

Els Óssos necessiten el teu suport, no et perdis la seva estrena, t'hi esperem !