María Ribera entrevistada per l'Esports en Xarxa després del partit contra el CR Cisneros - Club Esportiu INEF Barcelona

08 Oct

María Ribera, entrenadora de l'INEF-L'Hospitalet, va passar pel micròfon d'Esports en Xarxa després del partit contra el CR Complutense Cisneros i va declarar sentir-se molt satisfeta pel rendiment de l'equip en aquest inici de temporada. Tot i això, va incidir en que cal anar pas a pas, treballant bé durant l'any per veure quines són les opcions reals de l'equip a final de temporada. Escolta l'entrevista al complet.

Entrevista a María Ribera a Esports en Xarxa (7-10-2018)

Foto: Rna Phtgrphy per Toque Fem

Font: Esports en Xarxa