INEF, líder de la Lliga Catalana després de guanyar 0 a 61 al Rugby La Tordera - Club Esportiu INEF Barcelona

08 Oct

INEF, líder de la Lliga Catalana després de guanyar 0 a 61 al Rugby La Tordera

INEF Barcelona va disputar aquest cap de setmana la 1ª jornada de la Lliga Catalana rugby masculí en partit que el va enfrontar davant el Rugby La Tordera al Camp Municipal d'Esports.

Primer lider sòlid de la competició

Els Óssos, després d'una pretemporada llarga començaven el seu camí a la competició oficial i no van deixar opció al seu rival, un equip que s'ha constituït aquesta temporada i que arribava amb la màxima il·lusió a l'enfrontament.

El Rugby INEF Barcelona va fer palès la major experiència en la competició dels seus jugadors aconseguint un resultat final de 0 a 61 que li val per ser el primer líder destacat de la Lliga Catalana.

La propera setmana tindrem ocasió de veure'ls en directe quan disputaran el seu primer partit a casa de la competició davant el CR Alella, diumenge 14 a les 13:30h.

LLIGA CATALANA