Prèvia: UAS Universitario de Sevilla CR vs INEF-L'Hospitalet, J1 Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

20 Set

Aquest dissabte a partir de les 13:30, UAS Universitario de Sevilla CR i INEF-L'Hospitalet jugaran el partit inaugural de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019 en un escenari magnífic com el de l'Estadi de la Cartuja de Sevilla.

INEF-L'Hospitalet s'enfrontarà a la il·lusió de les locals

Després d'un mes de pretemporada, el nou projecte de l'INEF-L'Hospitalet liderat per María Ribera arranca a la competició nacional visitant al debutant Universitario Sevilla Rugby. Serà un partit històric ja que per l'equip andalús serà la seva primera experiència a la màxima categoria nacional, enfrontant-se ni més ni menys a l'equip supercampió, INEF L'Hospitalet, equip amb més títols de Divisió d'Honor.

La temporada passada INEF-L'Hospitalet va anar clarament de menys a més, patint en excés per aconseguir l'objectiu de mínims de la salvació, fet fins fa poc impensable. El projecte d'aquest any estarà liderat per la María Ribera, internacional i exjugadora de la casa durant molts anys, que intentarà recuperar els valors de lluita i sacrifici que han caracteritzat a INEF, ademés de transmetre a les noves generacions la seva experiència.

Tots dos equips arriben encara en fase de construcció en una pretemporada marcada per l'ampliació de les plantilles a tots els equips, amb incorporació de joves jugadores per fer front al dur calendari de totes les competicions. Les Ósses s'han adaptat molt bé als mètodes de la nova entrenadora i al darrer test disputat van guanyar amb força claretat al Gòtics RC. Les Cocodriles, com es coneixen a les sevillanes, han fet grans incorporacions preparant-se pel salt a la màxima categoria. En el seu últim partit de pretemporada van ser capaces de guanyar a l'Sporting de Portugal, actual subcampió del país veí.

No serà un partit gens fàcil per INEF-L'Hospitalet, ja que es trobarà enfront un equip i una afició que ha esperat molts anys a disputar un partit d'aquest nivell. Les sevillanes jugaran amb un "plus extra", una il·lusió enorme i uns aficionats que es deixaran la veu. Les Ósses han de fer palès la seva experiència i no deixar-se sorprendre, en un partit que reforçaria molt la confiança del grup per partits següents.

Darrera modificació el Dijous, 20 Setembre 2018 06:43