Les Ósses, en plena pretemporada, ja preparen la Lliga Iberdrola 2018-2019 - Club Esportiu INEF Barcelona

27 Ago

Les Ósses, en plena pretemporada, ja preparen la Lliga Iberdrola 2018-2019

INEF L'Hospitalet, amb María Ribera al capdavant, han iniciat la pretemporada fa una setmana per tal de preparar-se de cara a l'inici de la Lliga Iberdrola que començarà en menys d'un mes. Les Ósses, amb moltes novetats, ja treballen pensant en tots els reptes que tenen per davant en una temporada que es presenta emocionant.

Primera setmana d'intens treball físic

L'equip va començar fa una setmana a treballar a la Feixa Llarga i a la Platja de la Mar Bella, en unes sessions on l'entrenadora María Ribera està preparant físicament a l'equip per la dura temporada que hi ha per davant.

Les noves jugadores s'estan integrant al grup i als nous mètodes de l'entrenadora. L'equip presenta més de 10 novetats respecte l'any anterior per tal d'elevar el nivell i poder afrontar l'exigent temporada. S'espera que el número incrementi amb el pas de les setmanes.

Si vols jugar al rugby per primer cop, les Ósses et conviden a provar i entrenar amb elles. No importa edat i nivell, vine i prova amb elles! Si cerques nous reptes o experiències, practicar un nou esport i formar part d'un equip o família, posa't en contacte amb María: 635425420.