Gran impacte als mitjans amb la incorporació de María Ribera a l'Staff Tècnic de l'INEF L'Hospitalet - Club Esportiu INEF Barcelona

06 Jul

La incorporació de María Ribera a la direcció tècnica de l'INEF L'Hospitalet ha tingut un gran impacte als mitjans de comunicació locals i nacionals al ser una figura carismàtica al rugby femení espanyol.

María Ribera agafa el comandament de l'equip

Mitjans com Rugbycat, RugbySpain o la Televisió de L'Hospitalet destaquen la importància del nou fitxatge de María Ribera, que té la difícil tasca de reflotar el projecte INEF L'Hospitalet, un club històric, l'únic equip català a Divisió d'Honor femenina. La seva feina serà millorar el projecte actual de l'INEF L'Hospitalet i treballar amb la base per tal de captar nous talents que incrementin el nivell en el futur.

Dilluns ja va fer la primera presa de contacte amb algunes noies en un clínic de captació de talent i després va atendre als mitjans locals juntament amb el Secretari General del Club Esportiu INEF Barcelona, Felip Santamaría.

Font: L'H Digital

Darrera modificació el Divendres, 06 Juliol 2018 06:59