Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada a INEFC - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Jul

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada a INEFC

El Dr. José Antonio Sancha de Prada, fundador del Club Esportiu INEF Barcelona, de la secció de rugby i ex-Director de l'INEFC Barcelona (entre d'altres moltes coses), va rebre el divendres 29 de juny un merescut homenatge rodejat dels seus amics i familiars a INEFC Barcelona amb motiu del seu proper 80è aniversari.

Festa sorpresa al Dr. Sancha, una persona estimada i que es deixa estimar per tots

Ningú va voler perdre's el sentit homenatge que la familia d'INEFC Barcelona va oferir el passat divendres a la figura més important d'aquesta casa i que amb la seva visió i carisma ha fet de l'INEFC el que és avui en dia. Fou una tarda plena de retrobaments, d'emocions i sorpreses que serà recordada durant molt de temps.

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018]

Rodejat d'amics i familiars, el Dr Sancha va poder celebrar el seu proper 80 aniversari a INEFC, una casa que l'ha vist crèixer, on ha fet moltes amistats i ha viscut vivències de tots colors. D'Esplugues de Llobregat a la muntanya màgica de Montjuic, ha passat més de 40 anys lligat a aquesta casa, una vida entrega a l'esport i al rugby en particular.

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018]

La "festa sorpresa" tenia un munt de sorpreses pel Dr. Sancha. Pel pòdium van passar amics, familiars, els vells óssos i les velles ósses, que van voler dedicar-li unes boniques paraules a una persona que els ha marcat i els ha unit a tots.

Tant Xavi Iglesias com en Jordi Solà, com a màxims representants de l'INEFC a l'actualitat, van voler destacar la importància de la figura de'n Sancha i el seu llegat.

No podien faltar a la festa els vells óssos amb els que va fundar l'equip de rugby, tota una aventura llavors a finals dels anys 70 i que els va portar a recòrrer una pila de llocs a nivell nacional e internacional.

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018]

Un dels moments més divertits de la tarda va ser quan les velles ósses, el primer equip de rugby femení que va existir a nivell nacional i del que en Dr. Sancha en va ser també propulsor, van sortir a fer una espècie de "haka", un ball dedicat per tan singular data.

Quedava encara escoltar a l'homenatjat, el Dr. Sancha, que es va mostrar molt emocionat per poder compartir aquest moment.

Encara quedava la gran sorpresa per descubrir: el camp de rugby de l'INEFC passa a anomenar-se José Antonio Sancha de Prada, un merescut homenatge d'una vida lligada al rugby i a l'INEFC.

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018]

La festa va continuar fins a la caiguda del sol, amb la gent xerrant i fent fotografies per tots els detalls que l'organització havia preparat per aquest dia tan especial.

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018]

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC

Cal agraïr a l'INEFC i a tots els assistents, amics i família que van fer possible un dia tan especial per a tothom. Felicitats Sancha!

Galeries

Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC [29-06-2018] Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada @ INEFC Part 2

Més vídeos d'Albert Fayed i Alex Santamaría al YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Fotos: Albert Fayed i Alex Santamaría