Bès7ies, la nova imatge de la selecció catalana de rugby VII - Club Esportiu INEF Barcelona

Bès7ies, la nova imatge de la selecció catalana de rugby VII

La selecció catalana de rugby VII va estrenar la setmana passada nova imatge corporativa i noves samarretes per les categories sènior del seven català. La FCR ha decidit reformular la identitat dels combinats de rugby a VII amb el nom de Bèsties (Bès7ies).

Bès7ies, la nova imatge del rugby VII català

El nom ve donat en referència al conjunt d’animals (reals i fantàstics o mitològics) que conformen el bestiari popular català, i concretament s’ha escollit el boc com a marca representativa de la selecció catalana de rugby a VII.

L'estrena en competició oficial de les noves equipacions de la marca Kauri, amb el patrocini de Vueling, es va fer a Villajoyosa i a l'Algarve Sevens. Dies enrrere, però, l'Alex Castillón i la Carla Rodríguez de l'INEF L'Hospitalet, van anar a la sessió de fotos realitzada pel Jaume Andreu.

Foto: Jaume Andreu

Font: FCR