Catalunya, amb 5 Ósses, quartes al 32è Torneig de Seven de Villajoyosa - Club Esportiu INEF Barcelona

Catalunya, amb 5 Ósses, quartes al 32è Torneig de Seven de Villajoyosa

Les seleccions catalanes masculina i femenina de rugby a VII van estrenar aquest cap de setmana la seva nova imatge. Sota el nom de les Bèsties (Bès7ies), els combinats catalans van competir a la 32ª edició del torneig de la Vila Joiosa amb fortunes diferents.

Quarta posició per a les noies

Les noies d’Eli Martínez van quedar a un sol pas del pòdium a la Vila Joiosa, acabant en quarta posició després de perdre el matx per la tercera plaça davant les sud-africanes Deltradrone Tuks per 24 a 0.

Les catalanes havien deixat escapar prèviament l’oportunitat de classificar-se per a la final perdent la semifinal davant Galícia per 7 a 22 en un enfrontament en el qual van mostrar menys encert que en els quarts de final que havien guanyat prèviament a Andorra per un clar 36 a 0.

Tot i que el final de competició no va ser l’esperat per a les d’Eli Martínez, la selecció femenina havia signat uns bons primers enfrontaments, guanyant el partit inaugural 22 a 0 a Costa Blanca i posteriorment 55 a 0 a la selecció convidada. El tercer duel del campionat el van perdre per un ajustat 21 a 19 contra les sud-africanes, que acabarien sent les seves botxines també al final.

Font: Federació Catalana Rugby

Darrera modificació el Dimecres, 30 Mai 2018 04:36