Avui a les 16:30, roda de premsa de presentació de la GPS Copa de la Reina 7s de L'Hospitalet de Llobregat - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Mai

Avui, a partir de les 16:30, celebrarem la roda de premsa de presentació de la GPS Copa de la Reina 7s de L'Hospitalet de Llobregat en una sala annexa del RC L'Hospitalet, amb la presència d'Ignasi Planas, President de la Federació Catalana de Rugby, Cristian Alcázar, Regidor d'Esports de L'Hospitalet i les Directives del Club Esportiu INEF Barcelona i RC L'Hospitalet.

Si voleu assistir, si us plau contacteu amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Darrera modificació el Dimarts, 15 Mai 2018 15:48