Grups, partits i horaris definits de cara a la 2ª sèrie de la II GPS Copa de la Reina 7s de L'Hospitalet de Llobregat - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Mai

Un cop disputada la 1ª sèrie de la II GPS Copa de la Reina 7s de Villajoyosa, s'han definit els quadres, partits i horaris per la disputa de la 2 sèrie que tindrà lloc el 19  i 20 de maig, a partir de les 9h. al Camp de la Feixa Llarga de L'Hospitalet de Llobregat.

INEF L'Hospitalet vol lluitar per la classificació als quarts

INEF L'Hospitalet queda enquadrat al Grup A, juntament amb el CR Majadahonda, l'AD Industriales i el CR El Salvador. El CR Majadahonda és el màxim favorit i l'INEF L'Hospitalet intentarà lluitar per la 2ª posició el AD Industriales mentre que el CR El Salvador segur que voldrà millorar la seva participació de Villajoyosa. A la 1ª jornada, INEF L'Hospitalet s'enfrontarà a les 10:28 davant l'AD Industriales; més tard a les 13:02 el rival més difícil, el CR Majadahonda, per tancar la jornada davant el CR El Salvador a les 14:52.