INEF L'Hospitalet finalitza 7è a la 1ª serie de la GPS Copa de la Reina 7s de Villajoyosa - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Maig

INEF L'Hospitalet va finalitzar en 7ª posició la seva participació a la 1ª serie de la II GPS Copa de la Reina 7s que va tenir lloc aquest cap de setmana a la localitat alacantina de Villajoyosa.

INEF L'Hospitalet passa amb nota la seva primera participació a la Copa de la Reina de seven

Les noies d'Stacy Duvenage s'estrenaven en una competició d'aquestes característiques i van oferir una bona actuació davant el domini demostrat pels equips madrilenys. Tot i la falta d'experiència del grup en un torneig d'aquestes característiques, les noies van deixar una bona impressió i segur que donaran forces alegries durant les 3 sèries.

Al primer partit l'equip es va mostrar descol·locat i sobrepassat, va pagar la "novatada" i ràpidament va rebre forces punts que les van deixar sense opció de competir. El rival, a més, era el màxim candidat a la victòria, el CR Majadahonda, que va imposar-se per un clar 34 a 0.

Les Ósses no van perdre la cara a la jornada, ja que és molt llarga i pot donar moltes voltes. Al segon partit tenien enfront un altre rival complicat, l'equip local, el Tecnidex, que havia deixat escapar de forma inesperada la victòria al primer partit. En un partit molt igualat, les noies van deixar escapar la victòria de forma ajustada 10 a 5, fet que les deixava en una difícil posició de cara a passar a la fase final. Només una victòria clara de l'INEF i una derrota clara del Tecnidex al darrer partit podien fer possible el "miracle" de la classificació. I aquest es va produir: les Ósses van veure l'escletxa i van saber-la aprofitar derrotant amb contundència al CDU Sevilla 24 a 5 en un magnífic partit. Aquest resultat, sumat al 25 a 5 del CR Majadahonda amb el Tecnidex possibilitava que les Ósses passéssin a la 2ª fase.

Al 2n dia INEF L'Hospitalet es mostrava satisfet ja que s'havia classificat a la fase final, quedant ja com a mínim entre les 8 primeres, tenint en compte l'absència de les seves internacionals, però no renunciava a quedar el millor possible. Al duel fraticida, el rival era l'Olímpico Pozuelo, actual campió de la Lliga Iberdrola de rugby XV. L'equip olímpic no va deixar opció a les Ósses i des del primer moment va imposar el ritme del partit. Finalment, el 29 a 0 a l'acabar el partit va deixar fora d'opcions per la victòria final a les Ósses però encara quedaven coses importants per lluitar: els punts classificatoris per la lluita per la Copa. Al primer duel, entre el 5è i 8è lloc, les noies d'Stacy Duvenage van tornar a caure per la mínima davant Industriales. Un partit igualat a la 1ª part que podien haver tret alguna cosa més. A la 2ª part no van poder superar la línea madrilenya i la victòria es va escapar per 26 a 10. Ja no quedava una altra cosa que lluitar per la 7è o 8ª plaça, per obtenir 10 o 8 punts. I aquí va venir l'alegria! El rival, el Rugby Albéitar, després d'un primer temps anant-se per sobre del marcador, va veure com les Ósses les passaven per damunt en un segon temps sensacional per guanyar 27 a 10.

En una final molt emocionant, el CR Majadahonda va guanyar al XV Sanse Scrum després d'una final igualada que no es va decidir fins al darrer moment. Les de Majadahonda comencen la Copa en el mateix lloc que la van deixar l'any passat, al més alt del podi. Les madrilenyes es confirmen com les grans favorites a renovar el títol però caldrà que lluitin molt davant la forta competència dels equips madrilenys.

Pel que fa a INEF L'Hospitalet, per la disputa de la 2ª serie recupera a les seves internacionals de seven María Casado, María Losada i María Ribera, que sumat al plus de jugar a L'Hospitalet, fa possible somiar en millorar el resultat, guanyar l'encreuament de quarts de final i després, ja veurem.... No podeu faltar el proper 19 i 20 de maig al camp de la Feixa Llarga!

Per últim, cal agrair el magnífic treball dels mitjans i de la Seu de Villajoyosa i a nostresport.tv, per fer possible el seguiment de la competició durant aquests dos dies.

Resultats

Classificació Final

1. CR Majadahonda 22

2. XV Sanse Scrum 19

3. Olímpico Rugby 17

4. XV Hortaleza 15

5. CR Cisneros 13

6. AD Industriales 12

7. INEF L'Hospitalet 10

8. Rugby Albéitar 8

9. Tecnidex Valencia 7

10. CDU Sevilla 5

11. Jabatos RC 2

12. CR El Salvador 1

MVP Jugadora més destacada

Sara García, jugadora de l'Olímpico Pozuelo, va ser la MVP del Torneig. Tot i no haver arribat a la final, la jugadora de l'equip madrileny va ser escollida per l'organització.

Darrera modificació el Dimarts, 15 Mai 2018 03:19