El seven espanyol finalitza 10è a les World Seven Series de Langford - Club Esportiu INEF Barcelona

El seven espanyol finalitza 10è a les World Seven Series de Langford

L'equip espanyol, amb 3 jugadores de l'INEF L'Hospitalet, no ha pogut repetir l'excel·lent paper de Kitakyushu i ha finalitzat en 10ª posició la seva participació a la World Seven Series de Langford, Canadà.

L'equip espanyol segueix sumant experiència

La Selecció Femenina de Seven no va poder repetir a Langford les bones sensacions que van aconseguir en la darrera sèrie de Kitakyushu, i acaben en la desena posició després de perdre davant les noves ascendents de Japó 26-21. Tot i que les Lleons van començar marcant de la mà de Iera Echebarría, que va fer dues marques, les nipones van ser capaces d'empatar el partit en dues ocasions i gairebé sobre la botzina posar el veritable assaig que deixava les nostres sense el trofeu del Challenge.

En el partit anterior del Dia 2 les jugadores de Pedro De Matías van guanyar el seu primer partit de la Sèrie Mundial en les semifinals del Challenge davant Rússia 14-7. Les espanyoles no van començar bé el partit, ja que van haver de aguantar dos minuts en inferioritat per una groga a Amaia Erbina, però van aconseguir recuperar-se de la mà de la seva capità Barbara Pla, artífex dels dos assaigs que van donar a les espanyoles la victòria i l'accés a la Final del Challenge.

Tot i el gran paper a les darreres WSS de Japó, el rugby ens demostra que cada dia el nivell és més alt e igualat i no et pots dormir. Cal destacar la notable participació de María Casado, María Ribera i María Losada que es consoliden en el grup d'èlit de la selecció