Prèvia: Rugby Cisneros vs INEF-L'Hospitalet, J4 Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

19 Abr

Prèvia: Rugby Cisneros vs INEF-L'Hospitalet, J4 Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros disputaran aquest diumenge a les 14h a Madrid el partit pendent corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Les d'Stacy Duvenage viatgen amb la tranquilitat d'haver aconseguit l'objectiu de la salvació a l'última jornada.

Partit per fer proves pels dos equips

El partit es presenta com una oportunitat pels dos equips per fer proves i donar oportunitats a les jugadores menys habituals. INEF-L'Hospitalet, després d'aconseguir la salvació a la darrera jornada de la Lliga Iberdrola es presenta amb la possibilitat de pujar una posició més a la classificació final. Si aconsegueix la victòria o un punt de bonus podrà superar a la classificació al XV Hortaleza, rival al que va vèncer a la 14ª jornada i que té 24 punts. INEF-L'Hospitalet viatja sense les seves internacionals María Casado, María Losada i María Ribera, concentrades amb la selecció espanyola de seven per les World Seven Series de Japó. El Cisneros, 4rt a la classificació amb 37 punts, ja no té opcions de modificar la seva posició final. Les madrilenyes també presenten dues baixes, Marina Bravo i Amaia Erbina.

Darrera modificació el Dijous, 19 abril 2018 07:15